hey die "i love my baby " is toch van mamalicious??/...kzag em een tijd terug bij de babydump....maar k was er gister weer en hij was er nie meer...kwilde em ook zo graag
haha, goedkoop is anders ja...ach ja als dat shirt nog bestaat als ik zwanger mag raken dan dan zal ik hem zeker kopen, vind hem echt toppie!
Ik heb gewoon een M gekocht.... heb ik normaal ook, zit goed! @Fafje, ziet er ook superrr uit! Pretty momma, en als je inderdaad een beetje crea-bea bent kun je met de normale mode ook heel goed wegkomen! Blijven posten iedereen!
Meiden, Kopen jullie gewone riemen? Ik kan nergens echt geschikte riemen vinden.....zodra er meer buik te zien is kom ik ook foto's plaatsen hoor!! Heb hier al leuke ideeen voorbij zien komen!
Dit vind ik nou zo'n leuke topic. Helaas moet ik nog even wachten met posten aangezien ik nog geen buikje heb haha! over een paar weekjes dan maar!
Hee wat leuk dat het hier nog steeds gezellig is met leuke foto's Ik heb zelf de dag na de 20 wk echo me rot gekocht aan positiejurkjes... Rokjes en jurkjes zijn echt DE oplossing, staat leuk nu het lekker gevuld is . Het was wel enorm schakelen, als je een redelijk smal figuur gewend bent, en ik droeg ALTIJD broeken. Gut, ik weet nog dat ik me er zo druk om maakte voordat ik iets had gekocht wat ik nou in vredesnaam aan moest... mijn broeken pasten al niet meer, maar in rokjes/jurkjes voel je je "gewoon dik" zeg maar, in het begin
Heb net drie dingetje besteld bij Wehkamp. Morgen krijg ik ze. Ideaal, want ik krijg nu al echt last van mijn rug en bekken. Dus passen in de winkel is nu niet zo fijn.
Ja he? Ik had hem vorige week al gepast hier in een winkel. Zij hadden alleen maat L, terwijl ik toch echt S heb. Dus was uiteraard veel te wijdt.