Helaas de miss etam broekjes zitten mij veel te groot... Maar het shirtje hou ik wel, die zit perfect.
Die harembroek is echt geweldig!! Ik heb hem ook en bij mij zit hij wel goed. Ik krijg steeds te horen van niet zwangere vriendinnen dat mijn broek zo gaaf is en dan vragen ze of hij er ook in het "gewoon" is!! Ik ga hem nog missen straks
Ja hij is echt leuk. Maar hij is mij echt veel te groot. Zo jammer. Mijn buik wordt wel dikker, maar helaas groeit mijn kont niet echt mee. hihi
Ja ik weet het, heb ook al eentje. En werk in kledingzaak. Maar deze zit ook veel te ruim zo onder de band bij mijn kruis zeg maar. Zit echt gewoon niet mooi. Staat daardoor ook net onder de elastiekenband behoorlijk af. Alsof ik een piemeltje heb.
Ik heb andere driekwart broekjes gevonden. Ook een tip voor jullie, bij de H&M hebben ze nu driekwart positiebroeken voor een tientje per stuk. Heb er nu dus twee voor 20 euro. En ze zitten heel lekker!
hmm maatje 36 gaat niet lukken met de billen van mij Ik ga es effe h&m checken.. Vreselijk als je verlof hebt en achter de pc zit...dat kost geld!