De jacht is geopend,een kinderwagen.. een grote aankoop,moet goed doordacht zijn.. nu is mijn oog gevallen op de Quinny Freestyle 3xl,dus de driewieler.. Ik begrijp dat dit een ouder model is,want ik kan alleen de nieuwe quinny's vinden op internet,de speedi enzovoorts.. Kennissen hebben de freestyle,en ja..die wil ik ook!! Nu het dilemma : Mijn schoonvader wil ons de kinderwagen geven,hartstikke fijn natuurlijk! Dus ik verteld van dit model,dat ze op marktplaats te koop staan,maar mijn schoonvader wil perse een nieuwe geven!! Ik ben er hartstikke blij mee natuurlijk,maar ik heb geen idee waar ik deze nog nieuw kan kopen!! Hebben jullie ideeën? Mag zowel via internet als alleen de winkel zijn!
Dat ga je niet menen.... Zal ik zo jammer vinden... tja.. dan maar een tweedehandsje!! Schoonvader maar overhalen haha!
De speedi lijkt er wel op inderdaad. Freestyle ga je inderdaad never nooit niet meer nieuw vinden! Enne het is een hele fijne wagen idd (ik heb hem ook)
Er staan op Marktplaats best een paar die voor nieuw kunnen doorgaan hoor! Het is dat wij al voorzien zijn van een Bugaboo omdat mijn man die mooier vond maar anders had ik er ook een gekocht.
Duitsland zijn ze nog nieuw: Quinny 65803480/65900080 - Freestyle Set 3XL Comfort, inklusive Passender Kinderwagenaufsatz, schwarz (black): Amazon.de: Baby
In BabyPlanet Breda staan nog nieuwe Quinny Freestyles. De Baas heeft een partij opgekocht bij de fabrikant want voor Duitsland en Italie worden ze nog steeds gemaakt. In Breda staat een zwarte, rode en blauwe.
bij ons in duitsland zijn ze nog wel te verkrijgen heb er zelf 1 en vind het een ideale kinderwagen als ik eerlijk ben. Je kan ook online bestellen en naar nederland laten leveren!!! liefs Es