Ban benieuwd of jullie nog foto's hebben van geboorte bedankjes.. Al weer een tijdje geleden en wil graag ideen op doen..
ooo wat waren wij dan saai wij hadden gewoon beschuit met muisjes ik was allang blij dat we wat in huis hadden hihi. vond het allemaal zo overweldigend ( ontslag uit ziekenhuis , nog pijnlijke wond van ks , ontzettend veel kraamvisite de eerste dagen , nachtvoedingen etc etc) Maar tziet er prachtig uit dames! mijn complimenten!
Ik had alles van te voren al gemaakt en kraamverzorgster en vriend maakt bijv de cupcakes af. Zo had ik heel veel marsepeinenfiguurtjes gemaakt en klaar liggen in roze en blauw. De cakejes had ik ingevroren en haalde er elke keer een aantal uit, ik had 70 cakjes klaar liggen en deze waren na anderehalve week allemaal op. Wij wisten niet wat het werd dus was voor allebei voorbereid, en de badeendjes met het babyflesje had ik neutraal gehouden.
Deze geboortebedankjes maakt een vriendinnetje van me... weet niet of ik het hier mag zeggen, maar ze zijn ook te koop... voor een euro per stuk. Dus als er mensen zijn die interesse hebben... kan je me pb sturen. Zelf krijg ik een meisje en ben nog op zoek. Zijn er ook meiden die lolly cake pops hebben gemaakt ??
Dit hebben onze oudste 2 boys op school getrakteerd. Op de wasknijper hadden we een kaartje geplakt in het blauw met daarop: Hoera, ik heb een broertje...... En daaronder zijn naam. Alles had ik al van te voren klaar gemaakt. Kaartjes in 2 kleuren, want we wisten niet wat het zou worden. Was een groot succes.
@ wanneer maken: Ik ga in de eerste week dat ik met verlof ben bergen cupcakes maken en dan met versiering en al in de diepvries. Voor in het kraamhotel wil ik van te voren een taart maken (zowel cupcakes en taart in de trant van het geboortekaartje). Dan kan VL deze uit de vriezer halen als we naar het ziekenhuis gaan! Wel dan nog even een briefje op de vluchttas plakken!
Dit was mijne Nijntje zeepje in organzazakje, mini speen en mini fles aan een lint, in apart organzazakje hartjessnoepjes met fruitsmaak en zwart nijntjekaartje met haar naam (zelf gemaakt) Totaal zo'n 60 euro kwijt voor 20 bedankjes. Verwachtte ook niet veel bezoek. Toen t op was gewoon beschuit met muisjes gegeven. Bekijk bijlage 292190
leuk die zeepjes die speentjes zijn ook een leuk idee, ik zocht ze ook maar hier in de buurt kon je ze nergens meer krijgen.
nog een 'lange' weg te gaan ...maar toch al kriebels om er aan te beginnen de volwassen kunnen kiezen tussen een potje zelfgemaakte choco, confituur of advocaat. natuurlijk wel mooi afgewerkt met een strikje en naam. kindjes krijgen een badeendje met zakje snoep. Nog geen foto dus, die volgt ergens in maart/april
heb echt lopen zoeken naar die speentjes, kijk ik van de week bij ons in het dorp in de supermarkt hangen ze daar gewoon tussen snoepgoed. ze is ondertussen allang geboren zijn er nog leuke ideeen, foto's van traktatie's/bedankjes voor na de geboorte?
ik krijg van het weekend nog kraamvisite en ik een popcakemaker gehad van de sint en dus die ga ik mooi even gebruiken resultaat zal ik hier laten zien.
Mijn cakepops liggen al in de vriezer .. nog geen foto van gemaakt. En er komt nog wat lekkers bij maar zal ik t.z.t. wel showen. Heb wel wat taarten gemaakt voor anderen: Bekijk bijlage 296152 Bekijk bijlage 296153