Leuke dingen zie ik hier!! Bij ons zoontje hadden we de blauwe met doopsuikers en badeendjes (en nog een strikje met een kaartje maar die heb ik niet meer) en nu de roze met speentje en geluksbaby
Hier sokjes gevult met blauwe en witte doopsuiker. Heb de naam er zelf op gestreken, blauw lintje en een baby gelukspoppetje (zijn leuk he Vanilla )
zelf samengesteld... handpompjes van action stickers van babygoodies organzazakjes van kralenstulpjes
Foutje, ik weet ook niet hoe je dit kan veranderen. Maar het doel is nog steeds duidelijk (door oa uitleg). Dus zijn er nog leuke traktatie's of bedankjes die je getrakteerd heb of gaat trakteren na de geboorte van je kind? Uitleg of zelfs een foto?
Haha, dat lees ik dus ook iedere keer! Zijn er er veel mensen die een geboortetraktatie doen? Ik ben nog in dubio . Bij geen van de kraambezoeken die ik heb gehad, kreeg je zo'n bedankje.
Ik heb het niet gedaan. Gaf een kraamfeest met alle soorten drank te bestellen, er was taart en diverse hapjes. Vond het prima (koste genoeg ) en mensen die hier kwamen kregen een cupcake met muisjes. Heb pas 1x meegemaakt dat iemand een 'bedankje' gaf.