Thanx!!! Vind ik leuk om te lezen!! Op de foto is mijn haar nog koperkleur maar nu is het knalrood Mja dat is het enige verschil haha
Mens kijk naar het onderwerp hoe dit topic heet!!! En het verzoek in de openingspost al gelezen?? En dan toch weer drammen en mekkeren erover terwijl verzocht is dit NIET te doen :x:x. Kan me hier zo GRUWELIJK de p.est aan irriteren sorry hoor! R.ot lekker op uit dit topic ga lekker ergens anders zei.ken bahhhh :x
Ik ga met je mee doen vanaf maandag! Ik was er laatst (4 weken geleden) aan begonnen, maar kreeg toen buikgriep en daarna heb ik het er weer bij laten zitten.
Wauwwwww je ogen!! Respect voor alle dames die zich niet durfden te laten zien en het toch doen..!! Ik ben van mening dat iedereen GEZIEN mag worden!!
Dames kruip vooral niet onder die steen hoor, lekker laten lullen. Vind dat alle dames die een foto gepost hebben stuk voor stuk mooie meiden! Waarom zou je niet trots mogen wezen Overigens ben ik ook een persoon met een maatje (nu maat 46)meer en zal eenmalig met pijn moeite en schaamte foto's posten (die ik wel weer verwijder op termijn..) Had tot 2011 maat 56/58 bij een gewicht van 145. Wat overigens ook ontstaan is uit psychische problemen maar goed.. heb het zelf ook uit de hand laten lopen. In 2011 een Gastric Bypass ondergaan en daarmee bijna 60 kilo afgevallen. Toegeven : Toen ik zo extreem dik was kroop ik wel onder een steen. Vond mezelf ook geen goede moeder want ik kon/durfte/wilde niks ondernemen met mijn zoon van toen net nog geen 2 jaar . Was ook echt bang om dood te gaan door het overgewicht .... En nu.... ga ik zelfs in de atrakties van Ballorig want ik pas er weer in Foto 1: Toen en met 55 kilo minder en 17 weken zwanger. Foto 2 : 39 weken zwanger van m'n 2e.
@Mamapeetje, mooie fotos! Wat zal jij trots zijn om deze fotos zo naast elkaar te zien! Knap hoor dat je zoveel kwijt bent!
He da's gek om hier iemand met een gelijkaardige situatie en gedachten aan te treffen. Vind het jammer voor je want het voelt niet fijn he... Misschien toch een foto plaatsen? Het is minder eng dan het lijkt en ik durf te wedden dat wij jou heel anders zien dan jij jezelf ziet. Dikke knuffel!