Wat een prachtige vrouwen hier! Petje af dat je foto hier neerzet, zeker ook nadat er toch weer een aantal met negatieve reactie's moeten komen. Sommige mensen snappen nou eenmaal de bedoeling van een topic niet, heel jammer maar ja. Compliment voor het plaatsen van jullie foto's!
Voor iedereen die de behoefte voelt om iedereen in dit topic heel 'aardig' te wijzen op hoe ongezond overgewicht is: koop het blad 'psychologie magazine' van deze maand en lees het artikel 'Hoezo te dik: waarom we moeten ophouden over overgewicht'. Briljant, echt een eyeopener, zeker ook leuk voor alle dames met overgewicht, kan je mooi iedereen de mond snoeren die denkt te moeten opmerken dat overgewicht per definitie ongezond is. Onderzoeken hebben aangetoond dat overgewicht in heel veel gevallen totaal geen negatieve gevolgen heeft voor de gezondheid.
Jessi, nou dat moet je echt niet denken van jezelf hoor! Is helemaal niks mis met je! Wel een populair topic: Er zijn 45 actieve gebruikers die momenteel dit onderwerp bekijken (38 leden en 7 gasten) .
+1!!! Ik snap heel goed dat overgewicht slecht is. Daar ben ik ( en ik neem aan alle dames met overgewicht ) me erg bewust van. Neemt niet weg dat ik mezelf moet opsluiten en foto's moet vermijden omdat ik te dik ben. Neemt ook niet weg dat ik niet trots op mezelf mag zijn omdat ik dik ben. En neemt al helemaal niet weg om dat wel van iemand te verwachten alleen omdat die geen dik is! Ik vind de meiden hier stuk voor stuk prachtig! Ondanks hun maatje meer en dat mag best gezegd worden!!
Jaloers op je kapsel!!!!! Wil ik al zo lang, maar het staat niet bij mijn hoofd, lijkt net of ik een ei op mijn nek meedraag
Wauw!! Niet normaal zeg! Wat een verschil mamapeetje! Wat zie je er enorm goed uit! Respect hoor! Ik zie hier allemaal zulke knappe dames met een maatje meer! Ik zal dat echt niet durven.... Ik ben 1.62 en weeg nu 79 kilo.... Ben altijd al wel mollig geweest, maar een paar jaar voor ik van Tim zwanger werd ben ik heel erg afgevallen tot 55 kilo . Helaas is daar niks meer van over....en schaam me nu best wel.
Prachtig al die foto's! Het valt mij wel op dat iedereen aan geeft dat de negatieve reacties erg vervelend zijn...maar toch worden die constant gequote en wordt er opnieuw op gereageerd...jammer...niet meer doen en gezellig verder met dit leuke topic!
27 weken zwanger...! Wegens hormonale afwijking altijd al zwaar geweest helaas. Als kind zijnde ruim zes jaar diëtistes afgelopen, onwijs gesport, altijd diëten gevolgd, maar vrijwel alles zet aan of blijft zitten op de verkeerde plekken. Later bleek dus erfelijkheidsproblemen aan de hypofyse. Nadat dit werd geconstateerd ben ik 35 kilo afgevallen (ik heb 145 kilo gewogen ooit ), maar nu zit er alweer een hoop bij in verband met de zwangerschap. Na de zwangerschap ga ik opnieuw afvallen en dan echt permanent! Ik heb namelijk voor mijzelf de succesformule gevonden Oh, en voor de dames met de rotopmerkingen in dit topic; get a life.
Ik ga toch echt niet mijn foto verwijderen voor 1 heel zuur appeltje. Ik ben wie ik ben en met wederzijdse aanpassing doet men het daar maar mee. Ik ben gelukkig getrouwd, heb 2 schatten van kinderen, ik draag een kluit extra gewicht met me mee maar ben een gelukkig mens. Moet ik me dan verstoppen voor zo'n persoon?! Ik dacht het niet, meer heb ik daar niet over te zeggen. ECL, super dat je dit topic bent gestart, heel leuk om te lezen en de gezichten bij sommige namen te zien. Buitenom die enkele negatieve reactie, is dit een heerlijk positief topic, weer eens wat anders dan die harde discussies die je wel eens voorbij ziet komen. Ik denk ook dat een aantal van ons hier ook echt wat aan hebben. Even een oppeppertje, een hart onder de riem.
Dit ben ik, ik krijg de foto niet recht... Sorry voor de gedraaide foto's Was trouwens voor een feestje, zo ga ik niet dagelijks gekleed haha
Wat een leuk topic!! Moest alleen errug lang zoeken naar een foto van mezelf waar ik helemaal op sta... Ik sta dus alleen maar met mijn hoofd overal op de foto hahaha...dat is hetgene waar ik wel tevreden over ben Overigens was dit voor een feestje haha, ik heb niet altijd zo'n chique kleding aan...
Prachtige, lieve meid van me! Zie hier trouwens ook alleen maar hele mooie dames, zoveel warme en lieve uitstralingen, geweldig! Vind het superleuk en fijn dat dit topic gemaakt is. Ik ben het wel met je eens, maar vind het wel een piepklein beetje jammer.. Hier helaas een graatjesbaksteen..