Nou hier een afstandsfoto ( waar je mijn figuur een beetje kan zien ) en een dichtbij foto Bekijk bijlage 324009 Bekijk bijlage 324010
Wat een leuke foto's en mooie dames Oke, ik gaat ook ff showen (doe ik normaal echt nooit ) Die eerste foto was ik, en de tweede foto is van vorig jaar.. Veel afgevallen in die tijd, maar sommige plekken blijft het er helaas aanzitten
fotos van mijn samen met de kindjes. gemaakt op 1 mei dus de meest recente sta eigenlijk nooit alleen op de foto. vermijd dit altijd. weinig zelfvertrouwen. met de kindjes samen voel ik me veiliger op de fotos
en nog een in kleur met mijn zoontje . kids zijn allebei kwart turk alleen is dat maar aan een te zien
lievemama19: wat een lieve mooie uitstraling heb je . lovewinnie nergens voor nodig hoor niet alleen op de foto willen.
Lovewinnie: Tijd voor een ego boost dus! Schop die onzekerheid maar aan de kant, want je bent een prachtige vrouw!!
hier foto's van een dame in maat 48 die foto dichtbij is al wat jaartjes terug maar alleen mijn pony is nu korter
heel erg leuk topic. ik plaats geen foto want heb pas gezien dat ik een bekende hier heb zitten waarvan ik eigenlijk niet wil dat zij dat weet.