Ik doe ook mee Dit was een week na me bevalling.. ik was wel weer op zelfde gewicht voor me zwangerschap.. toen wat kilo s afgevallen.. maar zijn er weer snel bij gekomen .. en nu weer zwanger dus afvallen zit er nu niet bij.. Maar ik voel me goed Misschien na de tweede weer ervoorgaan Zie hele mooie vrouwen voorbij komen !! Wees maar trots op jezelf. iedereen is mooi op hun eigen manier !!
Dat zijn mensen die zelf ook echt niet tevreden zijn over hun zelf. Maar het is wel K opmerking zeg :X
@dani11 ik vind je prachtig en ik moet zeggen dat de meiden die hun foto plaatste en over zichzelf zeiden dat ze niet blij met zichzelf zijn juist heel mooi uitzien! Ik heb sommige voorbij zien komen die zowat in een catalogus kunnen van de whekamp
Wauw, mijn foto's vallen helemaal in het niets met al die mooie vrouwen hier Echt stuk voor stuk allemaal prachtige vrouwen!!
Sowwww, ik heb dit hele topic doorgelezen en alle mooie lady's bewonderd! En ik kreeg tranen in mijn ogen bij de berichten van de dames die zich zelf "verschrikkelijk lelijk" vinden. jullie zijn allemaal mooi!!
Dit ben ik met mijn dochtertje. Ik ben zeker 40 kilo te zwaar en krijg over ongeveer 2 maanden een maagverkleining.
ik word zo vrolijk van die foto....je straalt een en al plezier uit. Volgens mij ben je een hele gezellige meid
Dank je wel. Ik ben wel heel open en spontaan, ben zeker geen stil musje. En de mensen om me heen vinden me ook erg gezellig en prettig gestoord haha. Ik zit ook wel lekker in mijn vel. Zie mezelf niet als lelijk, of een gedrocht, alleen als te dik. Maar heb gelukkig geen minderwaardigheid complex. Ik zie mezelf gelukkig wel als een leuke meid Alleen is het dik zijn gewoon echt slecht voor mijn gezondheid en gewrichten en aangezien ik mijn dochtertje oud wil zien worden heb ik de beslissing genomen voor de maagverkleining en er nu al 9 maanden mee bezig en in het traject en nu gaat het opschieten.
Wauw knappe mama! Je hebt een hele lieve uitstraling en gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap. @ de rest. Ik heb heel wat mooie meiden hier voorbij zien komen!!
Durf eigenlijk geen foto's van mezelf te plaatsen, vind mezelf absoluut niet knap, eerder lelijk. Maar na 4 geweldige kinderen 20 kilo zwaarder geworden en afvallen moet, maar lukt me nog niet echt kledingmaat 44 verkleind lekker, dus niet heel duidelijk, maar 1 van de weinige foto's waar ik helemaal op sta en die ik van mijn eigen heb. Bekijk bijlage 324465 Vlak voor de operatie van onze kleine meid, dus niet erg veel geslapen, maar hier sta ik nog een beetje redelijk op Bekijk bijlage 324468
Ook ik heb nog steeds een maatje meer. Ik weeg nu 83kg, maar kom van de 101 af. 3 weken terug een borstverkleining gehad, ben van een I-cup naar een E-cup gegaan (waarschijnlijk). Ben al wel blij met mezelf zo langzamerhand. Soms kijk ik in de spiegel en dan kan ik mezelf best mooi vinden, maar dat heeft heel lang geduurd. Foto laat ik maar even staan hoor.. Dit was ik september 2011: Bekijk bijlage 324486 En dit ben ik nu, mei 2013: Bekijk bijlage 324487 Over een uur haal ik ze weer weg hoor!
Best mooi? Je bent mooi! Knap dat je al zoveel bent afgevallen. Je hebt naast je mooie koppie, ook een mooie, fijne uitstraling.
Ik vind je onderschrift geweldig mooie meiden hier... uiterlijk wordt alleen maar mooier als je je goed voelt in je vel !
Wat een leuk topic: iedereen speciaal op zijn eigen manier! Ik plaats zelf liever geen foto's op het forum maar vind het leuk dat er hier ruimte is voor iedereen!