Ik heb helaas ook een maatje meer, maar toch heb ik een keer een opmerking gekregen tijdens het uitgaan van een surinaamse jongen waar ik echt niet boos om kon worden. Vol bewondering zei hij: zo, jij bent lekker vlezig ! Ik lag helemaal in een deuk. Al zou een ander het hebben gezegd op een andere manier was ik beledigd geweest, maar nu echt niet.
hihi hier moet ik om lachen, surinamers, antilianen en nog veel meer van dat soort cultuur verschillen is zooo leuk voor de grotere vrouw. Daar houden ze wel van een beetje 'vlees' op de botjes....
Dit ben ik Kan zo even geen foto waar ik helemaal opsta, die probeer ik meestel te vermijden haha. Wat ik nog wel even kwijt wil is dat nie iedereen er iets aan kan doen dat ie wat steviger is dan de ander. Je krijgt meteen de stempel "risico-geval".. terwijl we eigenlijk allemaal, dik of dun, tikkende tijdbommen zijn. Leef lekker je leven en geniet! Want het leven is al zo kort!
@springmuis: wauw je bent echt niet te herkennen op de na foto! hoeveel ben je afgevallen? je ziet er echt super uit joh!
Naomi 123, Dank je! 21 kilo! Saja87, Dank je wel Noensje, Dank je! 4 a 5x in de week hardlopen, en 6x per dag kleine porties eten (waarvan 2 maaltijden eiwitshakes)