Nou,jij durft in ieder geval gewoon in bikini (die je overigens prima staat!).. Ik denk dat ik nooit meer in badkleding zal lopen terwijl ik van boven maat 38 en van onder maat 40 heb..
1 met man lief, zo zit men haar nu en 1 van vorig jaar maar dat blonde komt zonder foundation niet mooi meer over hahaha ben net een spook
Dit ben ik en op het moment bezig met afvallen, vind mezelf niet dik maar wil gewoon net dat laatste randje weg Wat een mooie meiden hier allemaal zeg! Jullie mogen trots op julliezelf zijn!
Jij bent ook een knappert! Ik durf ook nog steeds niet in badpak terwijl ik heus wel weet dat ik geen dikkerd ben maar toch. Moet me er toch een keer overheen zetten ook voor Benjamin. Wil toch wel graag met m zwemmen!
Dankjewel! Ik begrijp wat je bedoeld, ik ben niet dik, maar heb wel echt een buik, alsof ik zwanger ben.. Vind het dan ook erg lastig om in bikini te gaan.. Hoop dat ik voor het bikini seizoen wat ben afgevallen zodat ik me lekkerder in mn vel voel en uiteindelijk moet je zelf de stap gewoon zetten en ervoor gaan dat je blij ben met jezelf
Ik en mijn kleine moppie. Ik heb een verschrikkelijke hekel aan foto's (ik vind mezelf ook heel erg lelijk)