Wow!!! Wat zie jij er goed uit! Met 5 kinderen.... Phoe, ik heb er tweeen ook twee wallen tot aan mijn knieen
Ja een mini me onderweg hihi heel bijzonder... Minderwaardigheidscomplex heb ik echt altijd gehad Denk dat het altijd wel zo zal blijven bij mij... Weet wel dat men een andere spiegel ziet dan jij dus wat niet mooi kan vinden aan jezelf kan een ander prachtig vinden
leuk ook dat leeftijdsverschil. ik kreeg ook nog een broertje erbij toen ik 16 was, vond het erg leuk! vroeger zei ik ook altijd dat ik 10 kinderen wil maar denk toch maar dat ik dat niet ga doen. lijkt me best zwaar. schild natuurlijk wel dat je oudste vast heel veel al zelf kan doen.
Jammer dat er toch weer van die "lelijke" reacties tussen staan. Ik zal weer snel onder mijn steen in mijn grot kruipen...
Nou ik zag mijn toekomst vroeger met 2 hooguit 3 kinderen hahahaha maar het leven loopt zoals het loopt en zou voor geen goud meer willen missen... Zou het zo weer doen... Maar stiekem ook wel weer blij dat ze maandag naar school mogen
Dank je wel!!! Ach lelijke opmerkingen krijg je altijd wel op alles... We kunnen nu eenmaal niet iedereen blij maken toch
Nou, er komen steeds meer onderzoeken waaruit blijkt dat het verband tussen overgewicht en gezondheid helemaal niet zo rechtstreeks is. Lees psychologie magazine van deze maand maar eens.
niet doen hoor! erg jammer dat er altijd een paar zijn die van een positief topic een negatief topic weten te maken, maar je ziet er goed uit hoor!
Goed voorbeeld voor mij hierin is mijn broer..!! Die heeft 14 jaar geleden zijn zoon verloren bij geboorte en was altijd slank totdat dit gebeurde... Opgekropte verdriet niet kunnen praten zorgde ervoor dat hij maar bleef aankomen.... Op gegeven moment woog hij over de 150 kilo en nu na al die jaren traint ie zich suf en is nog altijd niet wat ie was maar ben zo trots dat ie zo ontzettend veel kwijt is... Dus kortom eens!!
dames jullie zien er allemaal echt geweldig uit ik heb geen foto waar ik volledig opsta sorry maar wou toch een foto plaatsen ik en mijn nichtje staan erop mijn nichtje heeft blond en ik ben dus de brunette ik heb me eerlijk gezegt nooit goed in mijn vel gevoeld en op deze foto is eigenlijk de eerste keer dat ik me een beetje goed in men vel voelde
+1 Hopelijk blijven de negatieve reacties nu achterwege. Geen foto op mijn gsm maar ga straks eens op de laptop kijken.
Dankje Het is ook zo apart die reacties, persoonlijk ben ik verre van trots op mijn overgewicht. Maar dat betekent dan toch niet dat ik mezelf maar lelijk moet vinden. Ik ben wel trots op mijzelf, wie ik ben en wat ik uitstraal, dat heeft niets met mijn dikte te maken. En nu ben ik bezig om die uitstraling op een dunnere kop te krijgen