Show yourself with pride, voor iedereen, maar vooral dames met een maatje meer

Discussie in 'De lounge' gestart door ecl, 10 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

een prachtige vrouw! wat zit je haar ook leuk!

2. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Dankzij de krultang ;) dank je wel :)

3. mamazeyad

#143 mamazeyad, 11 mei 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 mei 2013
    zal ik dan ook maar even onder die steen uit komen.

edit: zo dat was lang genoeg, brr wat is dat eng zeg het idee dat mensen je bekijken:)

4. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Mooi! En wat een lieve uitstraling!

5. mamazeyad

dankje!

6. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Jammer, net gemist ;)

7. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ahhhh niet weer onder die steen joh! :p

8. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Kijk, dat is een mooie instelling en een mooie resultaat!

9. mamazeyad

10. bereke

bereke Niet meer actief

All woman, jij hebt zo'n mooi gezicht en haar! Hot mama :).

11. ecl

ecl Niet meer actief

Wauw dames wat een reacties en vooral wat een mooie vrouwen! Super dat meer van jullie met mij, over een drempel zijn gestapt.
    Want wij zijn zeker wel mooi! Wij zijn zeker een blik en een compliment waard! En niemand van ons zou zich moeten schamen, onder een steen kruipen, niet mee doen aan topics waar foto's geplaatst! Wij mogen er allemaal zijn, end of story!!!

Chiggy en Alamea jammer dat jullie de behoefte hebben om ondanks mijn begin post, waarin duidelijk staat dat negatieve opmerkingen en meningen niet welkom zijn, toch een negatief bericht achter te laten. Misschien wat meer met je persoonlijkheid bezig gaan inplaats van hier reageren terwijl je hier niets te zoeken hebt en je ook nog eens alleen maar uit bent op mensen kwetsen en in de grond trappen.

Zo en nu denk ik dat het slim is om de rest van de onzin en negatifiteit gewoon te negeren en verder te gaan met dit topic en waar hij voor bedoelt is! Mooie dames die met pride hun foto showen!!!!!!

KOM MAAR OP MET DIE MOOIE DAMES!!!!!!!!!!

12. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    # bloos #

Dank je wel hoor ! :)

Erg leuk al die gezichten..lovewinnie respect voor je man hoor!

13. ecl

ecl Niet meer actief

Lovewinnie je man heeft flink zijn best gedaan met een heel mooi resultaat, echt knap!

14. En weet je wat nu het ergste is.. Dat er waarschijnlijk ontzettend veel vrouwen zijn die nog geen foto hadden geplaatst en dat nu ook niet meer durven door die achterlijke reacties. Wat is het toch vreselijk moeilijk om mensen in hun waarde te laten he? Altijd maar een mening moeten hebben, altijd maar een oordeel moeten geven, altijd iedereen maar wijzen op de fouten die jij zelf niet maakt..

Eerlijk gezegd was ik er bij pagina 6 al verbaasd over dat er nog geen negatieve reacties tussen stonden en daarom heb ik ook een foto geplaatst. Maar goed, het moest er blijkbaar toch van komen. Veel foto's zijn inmiddels ook alweer weg en de personen erachter hebben toch weer even lekker zo'n steek gekregen.

1 topic, tussen alle topics over dit dieet, die training en zoveel kilo afvallen.. 1 topic maar. Niemand die overgewicht promoot, alleen maar een topic om mensen een beetje zekerder van zichzelf te laten worden en om mensen complimentjes te geven. Het lijkt tegenwoordig wel alsof je, wanneer je kledingmaat niet onder de 42 is, je niet goed mag voelen. Alsof je elke keer maar weer de grond in gestampt moet worden. Je hebt nergens meer recht op, je hebt niets meer te zeggen, want er zitten extra kilo's aan. Als iemand daar wat van zegt moet je je maar niet zo aanstellen. Want tja, 'als je echt wilt' doe je er toch gewoon wat aan? Weet je wat? Ik heb liever het gewicht van al die prachtige vrouwen in dit hele topic samen, dan het perfecte figuurtje van die betweterige zeikerds als ik hun karakter er ook bij krijg. Zo.

15. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    heel goed verwoord!

Wilde eerst ook geen foto plaatsen om die redenen.. Dacht, zal toch niet ;)
    Heb er nu ook wel een beetje spijt van ;)

16. ecl

ecl Niet meer actief

amen!!!!

17. ecl

ecl Niet meer actief

Lievemama19 niet doen!!! Alle positieve reacties zijn de gene die iets waard zijn en dat zijn er heeeeeel veeeeel. 16 pagina's waarvan in totaal misschien 1 aan negatifiteit( is eigenlijk al te veel).
    Laten wij nou niet mee gaan in die negatifiteit aub.......

18. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    He, potjandirre. Nu heb ik het gemist :(

19. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Goed gezegd!

20. alamea

alamea Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.270
    0
    0
    Mijn reactie was bestemd voor iemand anders. Zij gaf aan dat er vaak ellende achter overgewicht schuilt. Kan jij mij aanwijzen waar in mijn reactie ik zeg dat alle mensen met overgewicht emotionele wrakken zijn met een ellendig leven?

Ik leg alleen uit dat ik in die situatie heb gezeten, dat ik weet dat het moeilijk is om eruit te komen en om überhaupt hulp te accepteren, maar dat het me langzaamaan lukt. Triest dat werken aan jezelf blijkbaar niet wordt gewaardeerd hier.

Het is overigens een openbaar forum, waarin je niet kan afdwingen hoe mensen reageren. Als jij het respectloos vindt dat er simpelweg een mening wordt gegeven over een maatschappelijk issue, en het geformuleerd is volgens de regels van het forum, dan moet jij je wellicht afvragen of een forum wel iets is voor jou, of omgaan met mensen in het algemeen (al die mensen hebben in het echte leven namelijk ook meningen waar jij niet om vraagt).

Deel Deze Pagina