Wat naar die gijzeling in Amsterdam. Die man zal het niet breed hebben. Hopelijk loopt het allemaal goed af.
Waarom zal die man het niet breed hebben? Heb dat denk ik gemist... Maar dan nog... Is toch never nooit een reden voor een overval incl gijzeling? Echt creep...
Ik bedoel de man die gegijzeld wordt. Dat is een normale uitspraak toch? Als ik bang ben zeg ik: ik heb het niet breed.
Hahah, ik ook niet, vandaar mn post hierboven. Maar wat dan ook, never nooit een reden voor zoiets. Damn, kijk hoeveel hulpverleners er weer opgetrommeld zijn geworden.. Echt zieke shit
Huh, ik dacht dat het niet breed hebben betekend dat je weinig geld hebt? Haha Maar bang zal hij zeker zijn.. heftig om mee te maken zeg
Dat is ook de enige betekenis die ik ken. Ik vind het heel erg heftig… hopelijk kunnen ze het snel en zonder slachtoffers oplossen. Al is de gegijzelde hoe dan ook slachtoffer, lijkt mij een heel traumatische ervaring
Ik snap @Anne2019 wel, zo gebruiken wij het ook wel is! Het gaat er in ieder geval om dat het triest is voor die man..
Lees net dat hij 250miljien in crypto wil en anders het gebouw opblaast? Geen idee of dat echt waar is.
Van apple of wat? Er wordt nooit betaal, al gijzelen ze de koning en zn gezin. Het mag nooit lucratief zijn om tot dit soort wangedrag over te gaan. Bah bah. Wat een nare beelden.
Wat mensen toch bezielt om zo iets te doen. Volgens mij is zo’n situatie nog nooit goed afgelopen. Niemand die er met geld vandaan gaat zonder gepakt te worden. arme mensen die daar binnen waren/zijn. Ik hoop echt dat het goed afloopt