en Jeroen rietberger, de bandleider, de man van Linda de Mol. Hij heeft zojuist een verklaring naar buiten gebracht dat hij inderdaad diverse seksuele contacten heeft gehad binnen het programma maar zich er nooit van bewust was dat het machtsmisbruik was omdat hij die verhouding niet zo zag. Nu spijt, ziet alles ineens wel in, bla bla bla…
Ali B ook aangeklaagd en zegt hierover: ,,Ik word hier door overvallen. Er is geen naam gegeven, niets concreets. Daar kan ik mij niet tegen verdedigen. Laat staan in de media. Maar de schade is wel aangebracht. Ik heb nog geen oproep van de politie gehad, maar ik zal overal aan meewerken. Nogmaals het is niet waar en ik heb vertrouwen dat het onderzoek dat zal uitwijzen. Ik vind deze gang van zaken erg onrechtvaardig.”
maar gaat over volwassen voice mag ik toch aannemen Ik vind zijn statement wel goed; gewoon erkennen en met de billen bloot…
Ali B lijkt me echt een type die nooit zal toegeven dat hij fout zit. Er gaan wel echt mega veel verhalen over hem rond dus hij heeft de schijn wel heel erg tegen zich..
Wat een enorme beerput zeg... Verschrikkelijk! Misbruik maken van je machtspositie en voorbeeldfunctie is niet goed, en mag zeker niet ongestraft blijven. Maar aan de andere kant ik 'ken' ook vrouwen die denken zich hierdoor omhoog kunnen werken en beroemd kunnen worden. Ik wil niks goed praten en ben er ook niet bij geweest maar ik heb wel gehoord dat er vrouwen waren die dachten makkelijk te kunnen scoren.
Ik vind die ode die Monique westenberg plaatst op instagram voor andre hazes nou niet nodig hoor.. Als je er zo overdenkt waarom dat met heel de wereld delen.. stuur dat dan aan hem.. Hij wil toch met rust gelaten worden en heeft media stilte aangekondigd.. Dit roept alleen maar vragen en speculaties op..
Ik ben een beetje ‘Monique-moe’ te worden en eigenlijk ook een beetje kansloos figuur.. Het is haar eigen keus, i know, maar je laat je toch niet zo in de zeik nemen door een kerel… ze zou meer ballen hebben om hem gewoon vader te laten zijn voor die kleine jongen en daarna klaar ermee.. Inmiddels heeft hij zijn l*l al in drie andere vrouwen gestopt, ik weet niet hoor… maargoed, who am i…
Ik volg haar niet meer.. Ik vond haar in het begin echt wel een leuke sympathieke vrouw. Maar inmiddels is ze gezakt naar gold digger en kansloos
Die meid trekt ook alleen maar ellende aan hè... Jammer, met goede begeleiding kan zij echt wel een goed leven lijden.
Yvonne Coldeweijer (LifeOfYvonne) heeft net een video online gezet van Lil Kleine die vriendin Jamie Vaes mishandelt. Hij houdt haar hoofd klem tussen de auto/autodeur Hun zoontje zat blijkbaar in huis toen dit gebeurde. Echt vreselijk, ik hoop dat dit er voor zorgt dat ze voorgoed bij hem weg gaat....
Pffff, ik zag de beelden net. Wat een achterlijke (insert heleboel scheldwoorden). Hoop dat hij ook eens van z’n voetstuk gehaald wordt. Wat een droeftoeter!!!
Ik vind de beelden eigenlijk helemaal niet zo duidelijk. Ja het is duidelijk dat er iemand aan de haren naar buiten getrokken wordt, maar niet wie het zijn. En ik zie ook niet dat haar hoofd klem zit? Die Yvonne zal het vast niet plaatsen als ze het niet zeker wist, maar toch.. Desondanks vind ik sowieso dat ze bij hem weg moet, al veel eerder na de vorige mishandelingen
Als we toch half Nederland aan het cancelen zijn, laten we dan gelijk met deze kneus beginnen. Deze gast moet nooit meer een podium krijgen, wat een idioot echt
Ik vind de beelden ook totaal niet duidelijk. Maar dat ze bij die lamlul weg moet gaan is wel duidelijk ja. Al doe je het in het belang van je kind. Wat een zielig figuur die kleine zeg.