dat ben ik 100.000 x met je eens. Alleen dat met die rolexen is hier in Amsterdam al de afgelopen 5 jaar zo dat ze elk moment van je pols gerukt kunnen worden. Misschien zelfs nog wel iets langer. Dat is mijn grootste angst voor man, dat hij flink word toegetakeld om een horloge om zijn pols. zijn horloges zijn zijn hobby hij heeft er best veel. Ik draag de mijne al niet meer sinds ik zwanger was van dochter (op af en toe op een familiefeestje na). Durf het niet meer en wil het niet meer omdat ik dan continu me onveilig voel.
ik denk dat hij met dat laatste contract bij Sony zijn vermogen meer dan verdubbeld heeft. En dat is alleen een release contract. Dus de daarbovenop komen nog de inkomsten van spotify en andere streamingsdiensten en YouTube inkomsten van bijv. Videoclips. Hij doet het zo gek nog niet volgens mij. En dat horloge, ergens twijfel ik of het niet in scène is gezet om de verzekering te piepelen. Maar dat kan ik niet onderbouwen dat is echt een onderbuikgevoel omdat veel mensen uit zijn kringen vertellen hoe gierig hij is en hoe erg hij met zijn geld bezig is.
Geloven jullie trouwens die roddel dat Marco Borsato het bed zou hebben gedeeld met Maan? Is nogal een hardnekkig gerucht maar ik kan het me zo niet voorstellen dat zij voor hem zou vallen! Ik vind Marco echt zo’n kwijlebabbel en ook nog eens stokoud in verhouding met Maan. Totaal niet sexy ook..
Hier idem vriend heeft zn rolex ingeruild voor een apple watch. En zelfs die worden van je pols geratst als je niet oplet.
Tja… tot hij er achter komt dat hetgeen je het liefste is niet met geld te koop is. Dan is hij rijk, maar niet heel snugger. Maar goed, vind het sowieso een irritant mannetje.
ik hoor nog wel ergere roddels dan dat. Ik denk dat dat van Maan waar is. Maar hoop het niet, want dan is het stapje richting die andere roddels ook een stuk kleiner om niet waar te zijn. En ik heb echt totaal niets met Marco Borsato. Als artiest niet, als persoon hoe hij over komt op tv, ik heb niets met zijn muziek, ik vind alleen Leontine een geweldig leuke en super mooie vrouw.
Heb even gegoogled; https://showmag.nl/showbizz/zien-marco-borsato-zit-zwaar-in-de-problemen-dit-komt-nooit-meer-goed/ Marco zou pedofiel zijn?!
er word gesuggereerd dat hij met minimaal 2 deelneemsters van de voice kids een seksuele relatie heeft gehad. Er word gesproken over toen 15 en 17 jaar oud.
Nou dan mogen ze wel met harde bewijzen komen. Is wel heel ernstig om van zoiets te worden beschuldigd. Als het waar is, gadverdamme!
die Dennis die vroeger bij pow ned zat en mee heeft gedaan aan expeditie robinson maar vanwege zijn gezondheid moest stoppen die heeft nu een eigen platform met een wat oudere man samen. Dat heet geloof ik Roddelpraat (ik volg het zelf niet zo dat platform van die 2) en hun hebben samen die beerput open getrokken. Dennis vertelde dat een jurylid die hij niet bij naam ging noemen daarvan werd beschuldigt en die andere man (Jan heet hij geloof ik) ging daar doorheen neuriën “de meeste dromen zijn bedrog”. Ook schijnt het programma Boos bezig te zijn met een item over rare dingen achter de schermen bij talenten jachten. Sommige juice Insta kanalen zeggen dat dat over Borsato gaat, ik denk zelf eerder dat het ermee te maken heeft dat sommige deelnemers al voor de auditie contracten tekenen dat ze alleen mee doen als ze minimaal ronde xxx halen.
Ik kan het me ook bijna niet voorstellen dat dat waar is. Ik vind Marco echt helemaal niks maar pedofiel kan ik me dan ook weer niet voorstellen.