Showbizz roddels

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by lovemy2kids, Nov 8, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

Jun 8, 2013
    4,365
    4,422
    113
    Female
    Zijn de kinderen van Nadine Quadackers (een huis vol) nou uit huis geplaatst?

2. Gewooniemand

Gewooniemand Niet meer actief

Volgens mij wel als ik haar fb account zie dan zie je een berichtje dat ze net haar kinderen heeft gezien.

3. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,183
    16,521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik geloof er ook geen zak van en vind het echt wel schofterig dat mensen dit soort verhalen de wereld in helpen. Dat die met Maan heeft liggen wippen geloof ik direct want ze lijkt zo lief maar ondertussen ;) Dat die bij de vleet vreemd gaat geloof ik ook maar met kinderen, uhh nee dat geloof ik niet

4. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

Jun 22, 2018
    3,695
    4,231
    113
    Female
    Ja dit. Zware beschuldigingen poeh!!!
    Ik geloof het ook niet.

5. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Yvonne heeft op haar insta story staan dat Marco b de lul is vandaag. Ben benieuwd.

6. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Geloof echt niet in dat pedo verhaal. Denk dat er een nieuwe affaire naar buiten komt. Leontine schijnt ook bij een arts in Alicante/Malaga te zitten die mensen met mentale problemen helpt dus denk dat ze is vertrokken voor de storm weer losbarst. Geloof dat zijn moeder deze week in de roddelbladen het ook flink voor Marco opnam en Leontine voor het eerst openbaar afviel. Iets met de koptekst waar 2 kijven hebben 2 schuld in het vreemdgaan verhaal.

7. TotalBella

Nee pedo geloof ik ook niet zo. Ik wacht even af, kan wel vanalles speculeren maar dat wil ik niet doen.

GossipGirlxoxo likes this.
  8. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

Nov 3, 2010
    2,458
    1,407
    113
    Ik vind die yvonne ook geen leuk mens overigens…
    Ik neem haar daarom ook niet zo serieus merk ik..

GossipGirlxoxo and TotalBella like this.
  9. TotalBella

Nou ben even door dr video heen geracet. Ze is niet alleen vreselijk, dr filmpjes worden ook echt slecht geëdit (heet toch zo), en een hoop blablablabla maar geen echte juice. Ze deed halverwege nog even reclame maken voor een horloge die zij heeft gemaakt ofzo.

Vraag mij ook wel eens af of ze zelf nog wat doet of dat ze alles aangedragen krijgt door haar spionnen?

10. GossipGirlxoxo

deel die mening volkomen. Ze gaat naar mijn idee net iets te lekker op het leed van anderen plus dat ze zichzelf voor mijn gevoel net iets te geweldig, leuk en interessant vind. Dat heb ik ook met die reality fbi. vind ik ook een heel naar mannetje. Beetje engerd ook, welke gezonde man van ruim in de 30 begint zo een juice pagina. Ook hij geniet er naar mijn idee net iets teveel van om anderen naar beneden te halen. En dan vooral het gelijk willen hebben (wat Yvonne ook doet) ten koste van anderen zonder bewijzen te laten zien. Als ze het dan fout hebben is het leed al geschied. Dan hebben mensen al het waar rook is is vuur gevoel of ze rectificeren niet maar verwijderen alleen hun fouten. Dat ze de mensen in kwestie er pijn mee doen dat doet ze weinig. Beetje narcistische trekjes zijn dat.

11. GossipGirlxoxo

Die doet zelf weinig tot niets, ja checken of dingen enigsinds kloppen. Behalve delen op een groot platvorm. Dus geld verdienen door het spionnen netwerk dat ze heeft.

zo doet doe reality fbi het ook. Krijgt bijv. Tip dat samantha Aka Barbie in het ziekenhuis ligt en gaat dan alle ziekenhuizen bellen en zich voordoen als familie om zo info los te krijgen. Best ziekelijk toch!?

12. TotalBella

Ja echt. Vond die heksenjacht op Hazes en Sarah ook zo triest.
    Die reality fbi ken ik gelukkig niet. Volg verder alleen fawrynotsorry, die vind ik wel leuk.

13. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

Dec 30, 2012
    4,801
    4,582
    113
    Ze zeggen dat Andre Hazes een nieuwe vriendin heeft, en het is níet Monique…!

14. miss C

miss C VIP lid

Nov 20, 2009
    11,719
    971
    113
    Female
    Het ♡je van Nederland!
    Die laat er ook geen gras over groeien zeg, jeetje..

15. TotalBella

Monique wil hem zeker niet :|

16. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

Nov 3, 2010
    2,458
    1,407
    113
    Toch blijf ik denken dat ze hem wel terugneemt…
    En over een jaar is hij weer weg…
    Kan het niet serieus nemen…
    Maar ik hoop dat hij een ander heeft.. dat die monique ook eens verder gaat kijken

GossipGirlxoxo and TotalBella like this.
  17. GossipGirlxoxo

Fawry is ook de enige die ik echt heel leuk vind. Die heeft tenminste nog principes. Al heb ik wel het idee dat hij milder is geworden nu hij met Rumag naar persdagen van tv programma’s toe mag. Vroeger deelde hij wel temptation juice en the bachelor juice. Dingen die al uitgelekt waren en dat doet hij niet meer. Of hij is een andere weg ingeslagen, wat serieuzer nu hij bij Rumag ook serieuzer word genomen dan al die andere kanalen.

18. GossipGirlxoxo

:eek::eek::eek: Waar heb je dat gelezen?

19. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

Dec 30, 2012
    4,801
    4,582
    113
  20. Luna86

Luna86 VIP lid

Jan 11, 2009
    14,792
    9,310
    113
    Gelderland
    is het officieel uit met Sarah dan? Ze hadden laatst een foto gedeeld in de auto dat ze gewoon nog een setje zijn en dat ze ervan genieten dat iedereen zo aan speculeren was

Share This Page