Showbizz roddels

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door lovemy2kids, 8 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Maar welke meisjes dan? Het zijn geruchten waarvan niemand kan bevestigen van wie ze komen. Er is geen bron, er is niemand opgestaan van "dit is mij overkomen".. Ik lees nergens hard bewijs.

2. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    ik las wel dat hij in 2020 al aan OM gevraagd heeft dit uit te zoeken. Dus voor hem zijn dit nu geen nieuwe beschuldigingen of iets dergelijks..
    Wel zie je wel vaker dat BN-ers niet reageren op beschuldigingen..
    dus vind dat niet zo heel gek..
    in zulke zaken is het vaak een hij zegt/zij zegt verhaal als er geen getuigen of onomstotelijk bewijs is..
    snap wel dat je als ouders je kind daar voor wil beschermen..

3. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    ja dit dus..
    Wordt echt een hij zegt/ zij zegt verhaal..
    En tot de vreemdgaan verhalen had Marco natuurlijk wel het ideale schoonzoon imago..
    daarna komen deze verhalen er weer bovenop..

Linnidee vindt dit leuk.
  4. Linnidee

Linnidee Fanatiek lid

15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Precies, alles bij elkaar opgeteld komt op z’n zachtst gezegd niet helemaal goed over.. hoewel ik uiteraard vooral voor de slachtoffers hoop dat het niet waar is allemaal..

Ysabella vindt dit leuk.
  5. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.183
    16.519
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    In eerste instantie had ik ook zoiets van dit zal vast niet kloppen maar als ik heel eerlijk ben zal het me ook niks verbazen als het wel waar is.
    Hij is te glad, te zelfverzekerd en te vol van zichzelf.
    Altijd dat eeuwige geknuffel en ik kan me zomaar voorstellen dat die meisjes eens iets te lang tegen zich aan houdt, per abuis langs een borst of bips strijkt. Ik weet het allemaal niet zo zeker. Waar rook is is vuur, het verhaal gaat ook dat die het met Maan heeft gedaan en die was in de tijd van de Voice ook nog maar een meisje.
    Laten we hopen dat het vieze roddels zijn maar ik vermoed dat er zomaar wel iets van waarheid in zit.

GossipGirlxoxo, Huismuisie, mum2be2 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Als ik zie hoe er gereageerd werd op de jongen die uiteindelijk zijn verhaal vertelde over Michael Jackson of de dames die vertelden over R. Kelly of de eigen ervaringen in mijn eigen omgeving, snap ik op zich goed dat mensen liever niet met naam en toenaam hierover in de media komen.
    Tegelijkertijd vind ik de reacties zoals van Jan Roos of Yvonne Koldeweijer (of zo) ook wel ontzettend laag bij de grond. Die zorgen er dan weer voor dat ik eerder Marco Borsato geloof.
    Al met al weten wij gewoon niet wat er gebeurd is en zou het juist prettig zijn als er niet zoveel gespeculeerd zou worden en minder media-aandacht zou zijn. Dan heb je een grotere kans dat het een keer op de juiste manier kan worden onderzocht.

7. ClaireDeLune

ClaireDeLune Fanatiek lid

12 okt 2021
    1.156
    1.962
    113
    Nederland
    Er is aangifte gedaan tegen Marco Borsato.
    John vd heuvel en Mick van Wely zitten er boven op.
    Heeft Yvonne toch gelijk gehad? :o:;)

Ysabella vindt dit leuk.
  8. Kanarie

Kanarie Fanatiek lid

14 mrt 2014
    1.524
    1.570
    113
    Zuid-Holland
    Nou ja, het geeft alleen verliezers, als het waar is dan is er een meisje die A. Dit mee heeft moeten maken en B. Waarschijnlijk ook nu heel veel ellende over zicht uitgestort krijgt.
    Als het niet waar is, is zijn reputatie toch om zeep geholpen.

Ik heb werkelijk geen idee, de tijd zal het leren...

GossipGirlxoxo, Linnidee en lovemy2kids vinden dit leuk.
  9. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    nou dit dus

10. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.819
    18.533
    113
    Vrouw
    Ik vind dit toch wel zeer ernstig.. heb echt geen idee wat ik ervan moet denken.

11. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Nee ik ook niet.
    Maar ik denk dat iemand niet in z’n dagboek over misbruik schrijft als er niks van waar is, maarja je weet t gewoon niet. Ik hoop echt dat het goed uitgezocht wordt.

12. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    Sneu voor de kinderen van Marco ook dit.

Spectre en Huismuisie vinden dit leuk.
  13. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.819
    18.533
    113
    Vrouw
    Nouja dat weet ik dus niet. Heb wel eens een vriendin gehad die had een behoorlijke persoonlijkheidsstoornis of iets in die trant want die durfde ook zulk soort leugens te verzinnen. Maarja een trieste zaak indd. Ik hoop dat de waarheid boven tafel komt.

14. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.687
    3.127
    113
    Vrouw
    Brabant
    Nou ik ken ook iemand die hele misbruiken heeft verzonnen, later ook toegegeven dat dat nooit gebeurt is. :(

15. Helaas, ken ik ook een meisje. Riep een paar dingen en kon toen niet meer terug. Heel drama in het dorp, opa werd met de nek aangekeken. Familie brak in verschillende kampen. En toen bleek het verzonnen.. helaas was haar opa toen al overleden aan een hartstilstand.

16. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Maar dan schrijf je het toch niet in een dagboek, die houd je nl voor jezelf. Ze heeft het niet aan Jan en alleman verteld.

17. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik heb wel de neiging om het te geloven eerlijk gezegd. Door wat john vd heuvel zegt.
    Die zal toch wel de capaciteit bezitten om door het en en ander heen te prikken.

Robijn89, Linnidee, Ysabella en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.858
    5.118
    113
    Home
    Dit inderdaad
    Hij zegt nooit dingen zonder zeer zeker te zijn van zijn zaak

Linnidee en Huismuisie vinden dit leuk.
  19. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.673
    515
    113

Echt hè? Vind ik ook en voor Leontine

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  20. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.687
    3.127
    113
    Vrouw
    Brabant
    Oh ik geloof het ook hoor. Ik vind eigenlijk dat je dit soort dingen altijd moet geloven omdat ik ook niet wil geloven dat mensen dit verzinnen. Maar dat gebeurt dus wel en dat gaf ik aan.

Maar in het begin dacht ik zou het?? Maar nu, ik denk wel dat het gebeurt is ja.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina