Maar welke meisjes dan? Het zijn geruchten waarvan niemand kan bevestigen van wie ze komen. Er is geen bron, er is niemand opgestaan van "dit is mij overkomen".. Ik lees nergens hard bewijs.
ik las wel dat hij in 2020 al aan OM gevraagd heeft dit uit te zoeken. Dus voor hem zijn dit nu geen nieuwe beschuldigingen of iets dergelijks.. Wel zie je wel vaker dat BN-ers niet reageren op beschuldigingen.. dus vind dat niet zo heel gek.. in zulke zaken is het vaak een hij zegt/zij zegt verhaal als er geen getuigen of onomstotelijk bewijs is.. snap wel dat je als ouders je kind daar voor wil beschermen..
ja dit dus.. Wordt echt een hij zegt/ zij zegt verhaal.. En tot de vreemdgaan verhalen had Marco natuurlijk wel het ideale schoonzoon imago.. daarna komen deze verhalen er weer bovenop..
Precies, alles bij elkaar opgeteld komt op z’n zachtst gezegd niet helemaal goed over.. hoewel ik uiteraard vooral voor de slachtoffers hoop dat het niet waar is allemaal..
In eerste instantie had ik ook zoiets van dit zal vast niet kloppen maar als ik heel eerlijk ben zal het me ook niks verbazen als het wel waar is. Hij is te glad, te zelfverzekerd en te vol van zichzelf. Altijd dat eeuwige geknuffel en ik kan me zomaar voorstellen dat die meisjes eens iets te lang tegen zich aan houdt, per abuis langs een borst of bips strijkt. Ik weet het allemaal niet zo zeker. Waar rook is is vuur, het verhaal gaat ook dat die het met Maan heeft gedaan en die was in de tijd van de Voice ook nog maar een meisje. Laten we hopen dat het vieze roddels zijn maar ik vermoed dat er zomaar wel iets van waarheid in zit.
Als ik zie hoe er gereageerd werd op de jongen die uiteindelijk zijn verhaal vertelde over Michael Jackson of de dames die vertelden over R. Kelly of de eigen ervaringen in mijn eigen omgeving, snap ik op zich goed dat mensen liever niet met naam en toenaam hierover in de media komen. Tegelijkertijd vind ik de reacties zoals van Jan Roos of Yvonne Koldeweijer (of zo) ook wel ontzettend laag bij de grond. Die zorgen er dan weer voor dat ik eerder Marco Borsato geloof. Al met al weten wij gewoon niet wat er gebeurd is en zou het juist prettig zijn als er niet zoveel gespeculeerd zou worden en minder media-aandacht zou zijn. Dan heb je een grotere kans dat het een keer op de juiste manier kan worden onderzocht.
Er is aangifte gedaan tegen Marco Borsato. John vd heuvel en Mick van Wely zitten er boven op. Heeft Yvonne toch gelijk gehad?
Nou ja, het geeft alleen verliezers, als het waar is dan is er een meisje die A. Dit mee heeft moeten maken en B. Waarschijnlijk ook nu heel veel ellende over zicht uitgestort krijgt. Als het niet waar is, is zijn reputatie toch om zeep geholpen. Ik heb werkelijk geen idee, de tijd zal het leren...
Nee ik ook niet. Maar ik denk dat iemand niet in z’n dagboek over misbruik schrijft als er niks van waar is, maarja je weet t gewoon niet. Ik hoop echt dat het goed uitgezocht wordt.
Nouja dat weet ik dus niet. Heb wel eens een vriendin gehad die had een behoorlijke persoonlijkheidsstoornis of iets in die trant want die durfde ook zulk soort leugens te verzinnen. Maarja een trieste zaak indd. Ik hoop dat de waarheid boven tafel komt.
Nou ik ken ook iemand die hele misbruiken heeft verzonnen, later ook toegegeven dat dat nooit gebeurt is.
Helaas, ken ik ook een meisje. Riep een paar dingen en kon toen niet meer terug. Heel drama in het dorp, opa werd met de nek aangekeken. Familie brak in verschillende kampen. En toen bleek het verzonnen.. helaas was haar opa toen al overleden aan een hartstilstand.
Maar dan schrijf je het toch niet in een dagboek, die houd je nl voor jezelf. Ze heeft het niet aan Jan en alleman verteld.
Ik heb wel de neiging om het te geloven eerlijk gezegd. Door wat john vd heuvel zegt. Die zal toch wel de capaciteit bezitten om door het en en ander heen te prikken.
Oh ik geloof het ook hoor. Ik vind eigenlijk dat je dit soort dingen altijd moet geloven omdat ik ook niet wil geloven dat mensen dit verzinnen. Maar dat gebeurt dus wel en dat gaf ik aan. Maar in het begin dacht ik zou het?? Maar nu, ik denk wel dat het gebeurt is ja.