Ja, onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Van beide kanten natuurlijk. Dit soort zaken moeten niet gebagatelliseerd worden. Niet voor het vermeend slachtoffer of ook niet voor de vermeende dader.
Heftig hoor. Ik heb hem doorgaans al een gladde gevonden maar dit verwacht je niet. Mocht het echt zo zijn dan ben ik ook niet helemaal verbaasd. Het blijft toch een rare wereld dat hele showbizz gebeuren. Mensen raken zichzelf aardig kwijt. Kijk maar naar Michael Jackson, die was op het einde ook helemaal verknipt.
Dit ja, en denk dat het ook heel moeilijk is om “op te staan” tegen zo’n bekend iemand. En tot vorig jaar was zijn reputatie redelijk smetteloos.
Ja, wat ik ook las was dat ze dus ook wel veel waarde aan hem hechtte. Dat hij zich als vaderfiguur had opgeworpen na het overlijden van haar eigen vader. Dingen voor haar kocht die ze nodig had maar wel duur waren zoals een fiets. Gezellig met haar ging winkelen. Tja, dat lijkt me heel moeilijk. Als jong en heel kwetsbaar meisje aan de ene kant enorm geholpen worden en aan de andere kant zit ie aan je op plekken die je niet wil. Maar ik snap Borsato in dat geval ook niet. Wat wil je bereiken met af en toe een ongelooflijk ongepaste aanraking?
Daar heb ik dan weer een stuk minder medelijden mee (met zijn kinderen wel). Die neemt hem continu terug ongeacht al het vreemdgaan. En laat nu ook niets van zich horen. Ze keurt het niet af dus het lijkt (zeg niet dat het zo is) dat ze achter hem (blijft) staan. Dat wordt nog eens bevestigd doordat haar goede vriendin bij Shownieuws zich heel erg naar heeft uitgelaten over het slachtoffer en haar moeder. En volledig de kant van de Borsato's heeft gekozen. Haar man zou moeder en of dochter zelfs labiel hebben genoemd. Hoe durf je dat te doen over een (destijds) minderjarige die over een enorme drempel moet met zo'n verhaal?! En over een zaak die gewoon nog moet worden uitgezocht? Hou als vrienden gewoon je mond en meng je daar niet in ipv het slachtoffer de schuld te geven. Ze krijgt er gelukkig publiekelijk flink van langs (oa gisteravond bij Jinek).
https://www.rtlboulevard.nl/crime/artikel/5275191/marco-borsato-aangifte-smaad-laster-vrouw-die-hem-aanklaagt
Om het even niet over Marco te hebben, André Hazes schijnt weer een nieuwe vriendin te hebben . Echt, wat zien vrouwen toch in hem?!
Maar sarah van soelen kwam Zelf uit een meer dan bevoorrechte situatie. Denk niet dat ze het om het geld deed. Vermoed dat zij het meest oprecht met hem was.
Ze leek inderdaad helemaal idolaat van hem te zijn, ook niet echt gezond. Sowieso als mensen gelijk zo intens zijn in het begin van de relatie is het meestal vrij snel weer over.. En André loopt bij al zijn vriendinnen gelijk te verkondigen hoe geweldig deze liefde nou wel niet is, ik zou dat niet serieus meer kunnen nemen als hij dat bij mij zou doen.
Hebben jullie dit al gelezen? Drie kinderen binnen een half jaar, bij drie verschillende vrouwen https://www.mediacourant.nl/2022/01/douwe-bob-geeft-geheime-baby-toe-dit-nieuws-is-zo-bizar/