Is het mogelijk dat ik de baby al voel met 14 weken? Af en toe voel ik licht gekriebel onderin mijn buik...
Ja ik denk het wel, ik ben nu in verwachting van de 2e en heb sinds een week ook het idee dat ik de baby al voel..sommige mensen verklaren me voor gek, maar ik weet echt wel het verschil tussen rommelende darmen en gekietel van de "kleine", want dat zit ook veel lager.
Dus ik ben niet helemaal gek. Iets dergelijks heb ik inderdaad nog nooit gevoeld en ik heb toch heel wat rommelende darmen gehad. Het voelt ook heel licht, alsof er iets langs mijn baarmoeder strijkt. De placenta ligt links aan de voorkant en ik voel het gekriebel ook alleen aan de rechterkant. Vind het wel een heel speciaal gevoel.
Als het je eerste is dan denk ik eerlijk gezegd van niet, maar niets is onmogelijk dus het zou kunnen als dit jou 2e is zou het heel goed kunnen, dit is mijn 2e en voelde deze meid met 14 weken.
Het is mijn eerste. Maar zou ik het bij een tweede eerder voelen omdat ik het gevoel dan herken of omdat mijn baarmoeder dan gevoeliger is? In het tweede geval kan ik er in komen dat ik me nu misschien vergis...
ja het kan. ik voelde Ties met 14 weken voor de eerste keer, de vlos bevestigde dat het de baby was. 2e keer was met 16 weken. Ties is de hele zwangerschap druk geweest en is ook een drukke baby, die voel je gewoon eerder. maar jij hebt je placenta voorliggen, en dan voel je het meestal juist later dan gemiddeld. ik zou het aan je vlos vragen als je er weer bent.
hoi dit is mijn tweede en bij 11 weken en 6 dagen voelde ik het bekende lichte gekriebel ook onderin mn buik... had er ook een topic over geplaatst en hoor ook verschillende meningen erover maar ik denk dat het wel echt zo is want ik had/heb een spastische darm en weet wel degelijk hoe mn darmen voelen en ik ken het gevoel natuurlijk ook al...
Hier voelde ik de baby ook met 14 weken en mijn placenta ligt ook aan de voorkant. In mijn vorige zwangerschap voelde ik mijn dochter met 16 weken wat erg vroeg is voor een eerste. Geniet ervan!!!! groetjes redu
Ik voelde het bij beide zwangerschappen al zo vroeg hoor! Ik merk nu wel verschil door de ligging van de placenta. Bij zoonlief lag die voor en daardoor voelde mijn man pas met 25 weken echt goed beweging. Bij deze ligt de placenta achter en voelt hij het nu al.
Bedankt voor alle reacties! Leuk om te lezen dat er meer mensen zijn die de baby al vroeg voelen. ik heb donderdag weer een afspraak met de VK en zal het haar ook eens vragen! Groetjes en hele fijne zwangerschappen toegewenst!
Hey meiden! Ik voelde mijn kleintje met 15 weken voor het eerst kriebelen. Met 17 weken voor het eerst voelen schoppen en vanaf 18 weken heb ik haar elke dag gevoeld! Het kan dus zeer zeker! Maak je niet al te druk over wat wel of niet zou kunnen, en al helemaal niet over wat anderen daar van vinden! Jij weet wel beter Lekker laten kletsen en héél veel gaan genieten!
Thanks! Ik laat het zeker even weten, ben zelf ook wel benieuwd wat ze zegt. Ik voel het steeds vaker, ook juist als ik lekker rustig op bed lig. Ben vooral heel benieuwd hoe het voelt wanneer het nog duidelijker wordt. Groetjes!
Even de beloofde update: Volgens de verloskundige was het vroeg om de baby al te voelen, maar het gevoel dat ik beschreef kwam precies overeen met hoe het zou 'moeten' voelen. Ik heb dus al gezellig gekirebel in mijn buik, joepie!
hoi fijn gevoel he, voelen dat het goed met je kindje gaat ik heb vanaf gisteren de baby gevoeld , geen gefladder, maar echt kleine schopjes. spinnekop