kijkt het je echt aan dan? ik heb denk niet SUPER goed opgelet toen want me hart ging van boem boem boem en was helemaal gefocust op het kleintje hihi. maar die 2 streepjes zijn de kaakjes en als het me aankijkt zou dat toch raar wezen.. snap jij dat kan je mij dat uitleggen hihi ben ech tbenieuwd en super nieuwschierig.. maar dat met dat voetje zijn dat er niet 2 dan? want zit ee nstreepje tussen als je m uitvergroot kan je t zien ( moet nog veel leren kwa goed kijken op de echo ) heb trouwens nog een foto dat het zwaait heb m niet eens zien bewegingen en op de een zwaait ie de ander niet maar ja dat kotm denk omdat ze afentoe het apparaat van me buik gehaald heb en dan weer er op om te kijken waar het beste beeld vandaan is dit is de eerste foto die eruit kwam haha het is net een puntneusje en die hiervoor is ook uitgezoomd dan he
wisten jullie dat ik he-le-maaaal geen klachten heb!!! en drm is het nog onwerkelijker maar met 12w3d weer een echo en dan kan ik dr vanuit gaan dat me onderbuik wat harder is toch het i snu al wat harder.. wil zo graag wat voelen!!
Hier eentje van mij 9+2 je ziet het neusje al en ze zwaait ook zie je de armpjes, beentjes en de navelstreng...
is dat witte stukje dat ze zwaait? (sorrie als ik het niet goed heb ) wel schattig zeg! die van jou is echt mooi duidelijk!!!!
Ojaaa die 2 witte streepjes zijn de kaakjes toch?? even kijken of ik dat goed gezien heb.. leer steeds beetje bij.. op ,mij echo is dat wel het geval dus denk op de jouwe ook hahaha altijd leuk dat raden enz vanaf 19 juli leer ik vast meer
heb net bloed geprikt.. leek wel of ik klonters zag in het buisje en bubbels:s komt vast door dat vloeistof of niet? :s wat is het stil hier hihi
@Fayy dat witte streepje bovenaan rechts is de navelstreng wacht ik zet er wel ff tekst bij als het lukt...
gaaf alleen kan het niet goed zien je moet m denk ff bijsnijden zit nog veel wit bij waardoor die denk zo klein is