De titel zegt het al. Stel je wordt uitgenodigd voor de bruiloft van je beste vriendin, voor de hele dag, maar je kinderen zijn niet welkom. Hoe zou je reageren?
hee mijn bericht heeft hij niet geplaatst! jammer want het was een behoorlijk lang bericht 🤔😔.. mijn vriendinnen hebben allemaal geen kinderen, houden dus ook geen rekening met mensen met kinderen... als je een hele dag gast ben zou ik tegen je vriendin zeggen; oké ik kan de heledag mits ik mijn kind mee neem. anders alleen de avond gaan als je oppas kan regelen? nichtje van mijn vriend, ook zo'n iemand zonder kinderen van 30 jaar 😋😋 had er ook niet echt rekening mee gehouden. Toen na 10 uur gekomen met een oppas thuis. bij mijnader schoonzus; zij hadden al 2 kids dus de bruiloft was enigszins kind vriendelijk. na half 9 heb ik mijn zoontje thuis gebracht, in bed gelegt en oma ingeschakeld 😃
Eerlijk gezegd zou ik het heerlijk vinden om op zo n moment nier achter de kinderen aan te hoeven rennen.
Wij hebben tegen de tijd dat we trouwens zelf een kleine. Die zal er bij zijn en m'n nichtje ook. Verder willen wij geen kinderen op onze bruiloft. Ik vind het namelijk onwijs storend wanneer kinderen tijdens de ceremonie rond gaan rennen/spelen of roepen. Ik begrijp de keuze volkomen en zou de kleine dus lekker naar de oppas brengen. Zo doen al onze vrienden dat eigenlijk...