Na een eigen reality-programma, heeft Barbie als een echte BN'er haar eigen bar in Den Haag geopend. Het gaat om de bar van de broer van Michael, die in een nieuw jasje is gestoken. Barbie's Bar is een gezellige feesttent, waar je ook Barbie en Michael zelf kunt ontmoeten! Dus als echte fan, moet je hier wel een keertje geweest zijn. Tevens kun je er grappige workshops volgen of je kunt jouw privefeestje hier organiseren. Check de site van Barbie's Baby ze heeft iets te vroeg haar eigen maat kleding aangetrokken volgens mij zie je haar tepel rand boven uitsteken. Barbie opent haar eigen bar - Barbies Baby - RTL.NL
Dat denk ik ook. Anders begint die tepel ook wel erg aan de zijkant van de borst vind ik, en zit toch meer voorop de borst?
Hoe dan ook, ze had beter even een maatje groter kunnen gaan kopen. (wat trouwens geen schande is als je net bevallen bent!)
Eeks dat topje zit inderdaad voor geen meter.. maatje groter en het had gekund. Qua plek zou het raar zijn voor het tepelhof maar denk niet onmogelijk, ligt er aan of ze beetje stevige of slappe borsten heeft haha. Wat ziet ze er verder weer uit als een clown..
Whahaha Tja goed als je net bevallen bent iben je wrs idd niet helemaal in vorm. Maar idd, dat haar man oid dan niet zegt: schat, wat zie je er weer belachelijk uit. Plus: ziet ze dan zelf ook niet dat dat topje een ongelukkige keuze is...?
Lijkt mij wel de tepel. Ligt er ook aan of die dingen groter zijn geworden. Bij mij iig wel en die zou je dus ook zien. Verder vind ik ook dat ze er alweer best goed uitziet na haar bevalling.
Zoooo die hield dan eerst toch wel ontzettend veel vocht vast? Ze ziet er alweer goed uit, maar dat topje is toch nog wel iets teveel van het goede.