zucht....... internet rabo en prenatal

Discussie in 'De lounge' gestart door Eefke84, 28 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

heb net wat besteld bij prenatal... webshop deed al zo traag;) ten lange leste op betalen, kies mn bank, rekeningnummer waar het vanaf geschreven moest worden en dan op verder. doet ie niks meer;) na een half uur maar afgesloten? ja wat moet je anders... opnieuw ingelogd. geld is van mn rekening afgeschreven ( natuurlijk) maar op de prenatal site is mn winkelwagen nog vol en als ik klik op bestelstatus krijg ik allemaal rare letters van iets van java:( nou kan ik morgen were over bellen natuurlijk of dat allemaal wel goed is gegaan. laatst ook zon soort akkefietje met de hemawebshop. moesten mij 80 euro terugbetalen. heb ik ook 3 maanden op kunnen wachten en 50x moeten bellen zodat ik die 80 euro weer bijna kwijt was aan belkosten. en die pokkevent van mij wil ook nog es nie even komen kijken/helpen want die is ook al sjago!:x

fijne zondag iedereen;);)

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hmmm nou heb nu wel een mail inmiddels gekregen. maar daar staat totaal bedrag weer 40 euro... ( hebben ze de kortingsbon weer niet verrekend) maar de rabo heeft wel het goede bedrag afgeschreven. nou ja zullen zien... duurt ongeveer 5 werkdagen voor ik de spullen heb. wachten het maar af.

man kwam ineens binnen en had spijt( lees wilde dus seks)
    nou kan effe de boom in. hij heeft net al gehad dus weg met die stok. ben niet om te kopen

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hahaha plurk, ik moet echt even lachen om die 2e post.
    Sorry Hahahahaha

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

maakt nie uit. blij dat er nog iemand om kan lachen:p;)

5. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

nou vervelend meid dat het allemaal niet gaat zo als je vandaag zou willen
    dikke knuffel

2e post sorry moest er ff op lachen
    eerst chagerijn en nu ineens eh spijt en meer willen haha
    tjee eh dat zijn geloof ik mannen hi hi
    nogmaals knuffeltjes

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

dank je mamamanuela hihi

7. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

geen dank meissie
    geniet toch een beetje van je zondag:)

8. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    erg vervelend maar kun je prenatal niet mailen met een bewijs dat het afgeschreven is maar de kortingsbon niet verrekend is???

haha sorry je 2e post is op het laatst wel erg grappig.... hmmm mannen zijn toch eigenlijk allemaal wel hetzelfde :p

9. tulip

tulip Niet meer actief

arme plurkman;)

nee hoor, grapje. Eerst maar eens lief doen tegen jou he??

Ik zou ook prenatal even vragen of het alsnog niet verrekend kan worden, is toch jammer.

Deel Deze Pagina