ik heb er echt onwijze last van, misschien ook omdat ik best veel werk en de hele dag daar moet staan.. Maar ik heb er zo'n last van.. weten jullie iets dat het kan verminderen? en weten jullie wat helpt tegen maagzuur in plaats van rennies? Ik wil liever die dingen niet slikken nu..
Als je ligt een kussen onder je bovenbenen, zodat je spieren niet strekken en als je het echt niet meer houdt een paracetamolletje.... Warme kruik ertegenaan. (heel hard met een hamer op je vinger slaan, voel je alleen dat nog maar )
haahahahahahahaha Nee dan heb ik weer een onwijze zere vinger. en daar is ook niks voor Oke, dus dat wil helpen voor savonds.. en als je moet staan en aan het werk bent? Niks zeker
nee volgens mij niet.... jammer he... Het is echt het strekken van die spieren dat volgens mij pijn doet.... Kan je niet op een kruk gaan zitten ofzo?
Vervelend Bar! ik heb ook af en toe last van maagzuur. Ik merk wel dat ik er meer last van heb als ik sap heb gedronken. Anders een crackertje ofzo nemen, helpt wel een beetje...
voor je bandenpijn zou ik tijdens het werk een babybelt dragen, dat vangt al een hele hoop pijn op. en wat het zuur betreft helpt bij de een vanilevla erg goed (bij mij wordt het dan alleen maar erger) en bij de ander helpt een pepermuntje. je kan wel vaker op een dag kleine beetjes eten, crackers enzo. als je gaat liggen dan kan je ook het beste op je linkerzij gaan liggen, dat is zowieso de beste houding om te liggen wanneer je zwanger bent maar helpt ook zeker tegen zuur.
bij mij helpt alleen zo nu en dan een Maalox tabletje nemen (bevalt me veel beter dan rennies). ik heb al vanalles uitgeprobeerd tegen maagzuur maar alles maakt het erger. en heb me laten vertellen dat het niet schadelijk is om zo nu en dan er wat tegen te nemen
Ik heb bij mn 2e zwangerschap ontzettende last gehad van brandend maagzuur totdat ik Regla PH ging gebruiken, op advies van de verloskundige. Dat is een drankje, waarvan je maar een half dopje moet nemen en dat ook veilig is voor zwangeren. Ik dacht dat dat nooit zou kunnen helpen, maar voor mij is het een wondermiddel gebleken. Ik heb daarna geen enkele last meer gehad. Je kunt het halen bij de apotheek en je hebt er geen recept voor nodig. Althans, 7 jaar geleden was dat zo (toen was ik nl voor het laatst zwanger), maar ik neem aan dat dat nu nog wel zo is.
2Caithlin: het leek een beetje kalkachtig. Weet niet meer of het naar mint smaakte. Het was in elk geval wel een wit drankje. Ik vond het trouwens niet vies. En was er heel blij mee, want ik had al vanalles geprobeerd. Zat rechtop in bed, at midden in de nacht vanillevla en droge toastjes, maar alle huis-tuin-en-keuken middeltjes werkten bij mij niet.