Voel me de laatste tijd een beetje warrig. Ben er niet helemaal bij met m'n hoofd. Merk dat bijvoorbeeld als ik op de fiets zit. Dan moet ik me echt goed concentreren op alles om me heen. En als ik een tekst typ dan maak ik ineens allerlei rare fouten. Heb gewoon een soort van afwezig gevoel. Kunnen dat de hormonen zijn die ineens beginnen op te spelen? Heb hier nml eerder nog geen last van gehad
hi hi hi, dat heb ik ook. vergeet echt veel, weet ineens niet meer wat ook alweer ging doen en dat soort dingentjes ..........is soms ook wel heel handig groetjes susanne
Ja daar heb ik ook wel last van ja. Ik vergeet ook dingen snel en normaal onthoud ik echt alles,en ik heb af en toe ook minder geduld dan anders.
Ja haha herkenbaar. Mijn man noemt dat zwangerschapsdementie. Laatst had ik twee lege kratten bier ingeleverd bij de supermarkt, bij de kassa kwam ik er achter dat ik het bonnetje helemaal vergeten ben. WEG 8 euro!
ook ik sta niet helemaal op aarde op dit moment Vergeet veel, sta vreselijk te dromen overal. Schiet niet op!
Erg herkenbaar! Heb ook echt last van zwangerschapsdementie. Ga ik naar de winkel voor melk ofzo en kom ik terug met alles behalve melk!
ja dat zijn van die lekker dingen he. Ik heb al een keer een volle pan maceronie weggegooid toen ik ineens een opruim bui kreeg. toen me ventje thuis kwam vroeg ik wil je maceronie aanzetten die zei waar is het dan. Ik kwaad want was druk bezig ik kijken in de keuken pan weg ik in het kastje kijken ja hoor daar stond ie maar zonder macaronie. ik in de kontainer kijken ja hoor daar lag het haha. we hebben er heel veel lol om (gehad). let nu iedere keer heel goed op wat ik weggooi en waar ik iets neerleg. want ik ben echt alles iedere keer kwijt.
Ik was aan het hopen dat het over gaat na de eerste 3 maanden, maar dat hoeft dus helemaal niet... Vooral op m'n werk kan ik het merken. Ik doe normaal redelijk wat dingen tegelijk terwijl er ook nog iemand aan m'n kop zit te zeuren, maar dat lukt toch echt niet meer. Ik heb totaal geen orde meer in m'n hoofd, heel vervelend!
M'n verloskundige zei wel dat het erbij hoort. Misschien kun je bij je volgende afspraak eens vragen hoe het komt dat je er nu pas last van hebt? Ik heb er al een paar weken last van, het wordt alleen erger.
TIP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb er ook veel last van (gehad). Ik ben nu zwanger van de derde en het werd steeds erger (na de geboorte van nummer 2 bleef de vergeetachtigheid). Nu las is laatst dat het komt doordat bepaalde vetzuren die het kindje nodig heeft voor de ontwikkeling van de hersentjes niet veel voorkomt in de voeding en daarom ontneemt het kindje deze vetzuren van de moeder, waardoor de moeder vergeetachtig en warrig wordt. Het gaat om vetzuren die in vis zit. Sowieso had ik gehoord dat vis goed is voor het kindje en voor mij, dus ben ik visoliecapsules gaan slikken (1 per dag) en het helpt. Ik weet niet of het toeval is, maar de vergeetachtigheid is grotendeels vergeten.
Ik heb er ook last van, ben ZO vergeetachtig, ik word er gek van! Maar ik eet best veel vis, toch zeker 2, 3 keer in de week haring of makreel. Dan nog maar wat meer vis eten..
@Krsitel: normaal slik ik de zwangerschaps multi vit van Etos. Daar zit ook visolie in. Maar de laatste dagen zijn ze op. Wel toevallig dat ik net nu zo warrig ben Ga ze vandaag meteen weer kopen. Ben benieuwd!