Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het echt verschrikkelijk! Ik zag laatst een meisje met dit kapsel lopen en dan is mijn eerste gedachte " wat zonde van dat haar!" aan de andere kant kan ik me ook voorstellen dat ze zich afvragen of je misschien geopereerd bent of dat de kapper is uitgeschoten Nee, ik vind het helemaal niets. Maarrrr.... natuurlijk is dat mijn mening. Meid, als jij het helemaal geweldig vindt, moet je je hier niets van aantrekken en het gewoon doen!
I loveee sidecuts! Het blijft stoer vooral als het andere deel een stuk langer is dus niet een soort bob lengte. Doen meid
Ik vind het super gaaf, maar ik heb er het haar helaas niet voor (dun, kort, stug, drama). Zeker met zwart haar of felrood vind ik het super!
Die in het eerste filmpje is wel gaaf! Ik zou het denk ik nooit durven! Maar dat ziet er niet zo akelig uit als in de voorbeelden van ts!
Heb het een beetje zoals Ellen, heel blij mee. Het staat stoer en is makkelijk. En iedereen vind het erg leuk bij me. Heel tof ook om wat met kleurtjes te spelen!
Ik heb m! Maar niet zo laten knippen, maar omdat mn haar aan de zijkant heel erg uitvalt. Goed om te lezen dat ik toch hip ben ermee hahaha.
Heb em niet zelf maar vind de sidecut van Sérgio Yamashita wel super mooi. Zeker met een zwart, felrood of helblond kleurtje.
Echt fantastisch mooi vind ik het! Ik zeg, doen! Zou het ook zo doen, maar helaas mag ik niet van mijn man.. grr
Ik heb ook een sidecut! Ik ben er superblij mee. Het maakt me stoerder en ik zie er wat ouder uit. Dus ik zeg doen!!
Mijn man zag laatst voor het eerst een vrouw die het zo had laten knippen en zei tegen mij "dat vind ik echt heel erg lelijk.." Ik zou het dus van hem nooit zo mogen knippen maar ik hou er zelf ook niet van dus dat scheelt. Maar als je het heel graag wilt en er goed over na hebt gedacht dan zou ik het doen.
Bij sommige mensen "klopt" het gewoon, bij hun uitstraling, bij wie ze zijn en dan kan het super gaaf staan. Maar ik zie ook wel eens mensen bij wie ik het heel lelijk vind. Het wisselt dus heel erg. Wij kennen jou niet (niet écht), dus kunnen dat niet inschatten, maar het feit dat je wat steviger bent zou wat mij betreft geen bezwaar zijn. Ik zie niet in waarom een side cut dan minder mooi zou zijn dan je haar gewoon op een lengte / in laagjes / enz.
De meeste die ik heb gezien die al een bolle toet hadden, kregen er alleen een bollere toet van. Zelf vind ik het sowieso geen porum, maar ik hoef er dan ook niet mee te lopen
Wat leuk dat je het nu aan 2 kanten geschoren hebt! Zoals je het omschrijft klinkt het heel leuk Mijn man heeft heel lang een hanenkam gehad die ik bijhield, dus ik kan het zelf wel bijhouden, en anders mijn man wel. Over onderhoud maakt het ook niet echt uit, in het hebben van dreadlocks gaat ook heel veel tijd zitten! Je moet ze steeds bijwerken. Heb jij echt tot achter aan weggeschoren? Want ik zie idd veel die maar een klein plukje hebben aan de voorkant. Ik wil het idd niet te kort, sommige hebben het bijna kaal, dat vind ik idd net alsof je uit het ziekenhuis komt. Ik ben qua stijl ook wel wat alternatief. Ik heb jaren dreadlocks gehad van mijn eigen haar. Qua muzieksmaak ook metal etc. en ga festivals af zoals Graspop enzo, dus misschien kun je je dan een beetje een voorstelling maken. Heb je toevallig ook een foto van je haar, want je maakt me heel nieuwsgierig Hoeft niet herkenbaar hoor, maar als ik je haar maar kan zien @Die video van youtube, zo wil ik het dus niet. Ik heb lang haar en wil dit zo houden. Wel wil ik het zwart verven en dan zo scheren. Ik heb nu donkerbruin haar. Ik ben half Indonesisch en zo zie ik er ook wel een beetje uit. Dus zwart haar zal me denk ik best staan @Ellen1989: Leuk! Staat je goed! Jij hebt het zoals ik het omschreef aan Chai, ook de achterkant kort. Ik zit echt te twijfelen of ik dit doe of alleen voor een stuk. @Baby09: Staat je ook erg goed! Leuke kleur haar ook! @de rest, Ik merk dat sommige het echt niks vinden en sommige het echt geweldig vinden haha Ik heb in ieder geval antwoord op mijn vraag, en denk dat ik het gewoon laat doen. Mijn zus is kapster dus die mag zich uitleven. Ik twijfel alleen nog over helemaal aan 1 kant kort of alleen voor kort. Dat anderen het niet mooi vinden vind ik niet erg, ik vind ook weleens dingen niet mooi van anderen. Het gaat erom dat ik het leuk vind Mijn man zegt ik kan me geen voorstelling maken van jou met dat kapsel, maar als hij voorbeelden ziet vind hij het niet lelijk. Dus ik ben benieuwd!
Op deze foto vind ik het nog wel leuk en meer vrouwelijk. Maar dat extreem korte aan één kant vind ik lelijk.
Dit is mijn kapsel.. zaterdag weer naar de kapper en dan gaat de kortste kant nog korter (ik doe het in etappes).
Mij zou het niet staan. Het moet ook wel passen bij iemand. Niet iedereen kan het hebben. Persoonlijk vind ik het meer voor de showbizz, nét te extreem voor "Truus bij de Albert Heijn". Edit; Zie net de foto van Akoya; dat vind ik dan wél weer leuk staan!