Side cut, wie heeft em?

Discussie in 'De lounge' gestart door Esmaralda, 19 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chaii

Chaii Niet meer actief

Wat gaaf dat je ervoor gaat, ik heb er echt geen seconde spijt van gehad!
    Leuk dat je ook je lang haar behoud net als mij, dat staat echt zo apart.
    Ik heb 1 foto van de dag nadat ik voor het eerst mijn haar had gedaan. Nu is het wel heel anders inmiddels en ik draag het (de side cuts) langer, maja. Voor de fun zal ik hem er wel even bijzetten.
    Ik zal er morgen een maken met mijn haar los als ik het leuk in model heb zitten.
    Wat anderen ervan vinden lijkt mij inderdaad zeker nietzo intressant. Mijn manlijke vrienden vinden het beren sexy, ohja en mijn man ook. ;)

2. Papaver

Papaver Niet meer actief

Super! Als je het doet, doe het dan goed en een beetje extreem. Al dat andere vind ik zo net niet, de huisvrouwen variant op...

3. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Cool Chaii!
    Ik hou er ook wel van, maar je moet er wel echt het type voor zijn, ik ben dat dus overduidelijk niet.

4. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik vind het super stoer. Ik heb er het hoofd niet voor en ben het type er ook niet voor, maar ik vind het wel stoer!

5. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ik vind het gaaf!!!
    Ik zou het best willen maar heb donkerblond haar en eerder een deuzig voorkomen dan een pittig uiterlijk. Dat wil niet zeggen dat ik zelf ook zo ben haha ;)
    Zo wat langer, niet geschoren maar geknipt lijkt me heel leuk! Maar wat voor kapper moet ik daar voor hebben?? Één met verstand van zaken lijkt me?

6. itzme

itzme Actief lid

12 jul 2010
    156
    0
    16
    wij hebben ook meerdere in de vriendengroep die dit hebben. Ik vind het heel leuk maaar juist omdat iedereen het nu heeft, echt een hype nu, zou ik het niet doen.

7. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    @ Chaii, wat gaaf, je bent echt prachtig!

8. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Heel erg gaaf! Zo wil ik het idd ook, maar dan zonder pony ;) Mooi hoor!
    Misschien raar vraagje, maar draag je Lolita kleding? Omdat je vest/jasje daarop lijkt ;)

Kort haar staat mij niet en vind het gewoon niks voor mezelf. Ik wil het lang houden, juist omdat dat icm met die korte kant lekker apart staat :)
    Ik moet alleen even zien hoe we het gaan doen, mijn zus woont 150 km verderop. Maar daar vinden we vast wel wat op ;)

9. GreyhoundLover

GreyhoundLover Actief lid

22 nov 2012
    199
    0
    0
    Gelderland
    Ik vind het super stoer! Als ik stijl haar had, zou ik het ook doen, helaas ik heb krullen...

10. GreyhoundLover

GreyhoundLover Actief lid

22 nov 2012
    199
    0
    0
    Gelderland
    @chaii: gaaf hoor!

11. Chaii

Chaii Niet meer actief

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de complimenten.
    Had ik helemaal niet verwacht, dankjewel!:)

@Esmeralda,

Hihi, ik moest wel een pony want ik heb ze dus aan twee kanten die side cuts. Neem jij één kant of?
    Ik heb inmiddels een schuine lok ipv een pony en dus maar 1 kant kort en de andere kant is denk ik zoeen 2cm. Zal morgen een foto plaatsen met los haar. :)
    Hihi, dat topje is van 10Feet. Hij is inderdaad wat lolita achtig he, daarom draag ik het ook bijna nooit. (Ik hou nietzo van lolita bij mezelf)
    Inderdaad wel verweg, anders naar de kapper en dan zelf bijhouden?
    Jaren geleden wilde ik het al (toen ging ik nog naar de kapper) en toen wilde de kapper het niet doen.. Het was nog bij 'Kinki' kappers ook. Ik heb het geluk dat ik zelf kappers handen heb en hou nu inmiddels zelf jaren mijn haar bij en dus heb ik ook het scheren zelf gedaan aan beiden kanten.
    Het moment dat je het gaat doen is wel erg spannend hoor, vooral omdat je er toch echt maanden aan vast zit als je het aan zou willen laten aangroeien tot een wat normalere lengte.
    Maar één kant is zeker makkelijk te verbergen. ;)

12. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Ik vind dat niet mooi sorry, ziet er zo onaf uit;)

13. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Eigenlijk is het zo begin jaren '80. Ik had m'n zus toen ook al zo geknipt.

Bijgevoegde bestanden:

14. JustNice

JustNice Bekend lid

3 jul 2008
    908
    140
    43
    Zuid Holland
    Ik vind het wel gaaf!
    Moet wel bij je passen, en je moet het juiste haartype ervoor hebben
    zit opeens zelf ook te denken om het te laten doen :)

15. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik zou het zelf nooit doen maar ik ben er ook het type niet voor. Je moet er wel een hoofd voor hebben vind ik :p
    Een oud collegaatje was écht een mega muurbloempje. Vorige maand had ze gewoon ineens boem, aan allebei de kanten een side cut :$ Maar mijn god, wat was het ineens een onwijze babe geworden :D

16. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    #56 Esmaralda, 21 aug 2013
    Laatst bewerkt: 21 aug 2013
    Ja oke haha das waar! Even niet over na gedacht, maar ik doe het aan 1 kant. Eerst maar even kijken hoe dat staat ;)

Ah vandaar! Ja het lijkt zo op de foto een beetje Lolita achtig ;) Dus daarom dacht ik het.

De kappers hier zijn een beetje standaard, ik vertrouw ze niet met zo'n kapsel. Ik woon in een dorp, dus ze zijn dat soort kapsels niet echt gewend. Maar als mijn kids dit weekend beter zijn (oudste was steeds ziek, en nu begint de jongste) gaan we naar mijn zus :) Dus ik hoop dat dat doorgaat :D Ik ben vrij nuchter met haar, ik heb het ooit van lang naar een asymmetrische bob afgeknipt. Vond ik toch niet zo leuk, gelukkig groeit haar aan ;)

Ben benieuwd naar je foto!

@Sjorsje: Tja er zijn wel meer dingen uit de jaren 80 die nu weer leuk worden ;) Ik wil dit kapsel niet omdat het nu zogenaamd 'mode' is, of helemaal 'uit' is ,maar omdat ik het leuk vind. Het zal me een worst zijn als ze dit al in de middeleeuwen droegen of niet, ik vind het leuk en daar gaat het om ;):D

@Sterre: Haha ja iemand kan er echt door veranderen!

17. Chaii

Chaii Niet meer actief

Haha, ja ik heb ook zoveel blunders gehad met mijn haar.
    Zeker als ik iets korts nam, daar had ik dan altijd zoeen spijt van.
    Ga je een fototje plaatsen als je het hebt laten doen dit weekend?
    Anders kan je het ook zelf doen, aangezien je zei dat jeje vriends hanekam bijhield. :p
    Het is best makkelijk hoor, gewoon rustig aan steeds iets korter gaan tot je tevreden bent.
    Wat voor haar heb je eigenlijk, dun of?

Ik was wat druk vandaag dus de foto was er wel wat bij ingeschoten eigenlijk, helaas...
    Maargoed ik die er een bij van vandaag halflos, en de andere kant is dus nog wel geschoren net als mijn eerdere foto.
    Je kan dus ook als het wat langer word weer hele leuke kapsels ermee creeren. Ik zal die va 2-3 maanden terug er ook nog even bijdoen. Kanje zien hoe snel het groeit. ;)

18. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Oh Chaii! Die bovenste foto! Wat mooi! Zo vind ik een sidecut zoooo geweldig mooi!!

19. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ook heel mooi! Het groeit idd heel snel, ik moest mijn mans haar echt regelmatig bijscheren.

Ik kan het idd zelf doen, maar ik ben een schijterd wat dat betreft, ik zie het niet goed en mijn man vind alles wel prima ;) Daarnaast ben ik ook best perfectionistisch met mijn haar haha Ik heb met mijn dreads echt 6 jaar een scheve scheiding gehad en daar ergerde ik mij echt groen en geel aan. Dus het moet wel ff netjes gebeuren.

Ik heb heel dik donkerbruin haar met een slag. Als ik jou laatste foto zo zie lijkt het wel een beetje daarop.
    Ik zal zeker even een foto posten :)

20. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi Chaii!

Deel Deze Pagina