Sinds een week heb ik een nieuwe verslaving erbij. Namelijk de film(reeks) Twilight!! Mennn wat vind ik dat geweldig goeie films zeg. Heb van ma t/m vrijdag elke avond 1 film gezien (zijn in totaal 5 films) en het liefst begin ik vanavond weer van voor af aan. Ergste van alles is dat de hele dag door de films door mijn hoofd heen blijven flitsen. Kan het gewoon niet loslaten. Zo erg heb ik dit nooit eerder gehad met films ... voel me net een verliefde tiener hahaha Kennen jullie dit?
Heb je ze nu pas ontdekt? Zijn zeker goeie films! Ik heb ze op DVD, heerlijk. Als je zo'n fan bent, zou ik je zeker de boeken aanbevelen! Nog zooooooveel mooier en gebeurd veel meer in . Have fun!
Hahah hier ook alle dvd's en idd ze zijn echt verslavend. Begin dan maar niet aan de tv serie van " THE vampire Diaries " dat is nog mooier
Ja we (eigenlijk me man de filmfanaat) had ze al wel ffies op blue ray liggen (deel 1-2-3) en afgelopen maandag had hij deel 1 opgezet.. . Hij vindt ze gaan.. en ik ben verkocht!! Hij moest donderdag van mij gelijk deel 4 en 5 halen! Ik ben absoluut geen lezer.... wel jammer want anders had ik de boeken zeker aangeschaft
Yeppppp.... ik vulde t daarna aan met The Vampire diaries, Grimm, Lost Girl, Rookie Blue, Once upon a time enz enz
Oooh herkenbaar. Zelfde heb ik met Twilight, Harry Potter en ik verwacht dat de film waar ik vanavond heen ga (The Mortal Instruments) ook zo eentje is. Misschien is het gewoon interessant omdat het over werelden gaat die wij niet kennen.
Haha ik hoor het al.... ben niet de enige die zich zo erg kan laten meeslepen door een film. En idd.... waarschijnlijk is het dromerige en nieuwsgierige naar een wereld die wij niet kennen en niet bestaat wat deze films zo aantrekkelijk maken
Oeh die wil ik ook nog zien! Laat maar weten hoe die was . Erg is dat he zo 'verloren' raken in een andere wereld die zoveel leuker lijkt dan die van ons. Ik wordt vaak ook erg geboeid als er een 'speciaal' iemand is (zoals idd Harry Potter) hoewel dat zo veel is gedaan blijft het zo leuk om te zien wat die persoon dan allemaal meemaakt en voor 'gekozen' is. Wat zijn we toch saai ..
Is goed, mijn man zal zich wel kapot gaan ergeren want ik vind die blonde assassin zooooo knap Dus mocht de film niets zijn, dan heb ik toch nog wat om op te kwijlen Qua andere werelden is Avatar ook erg mooi trouwens. Je moet alleen nooit naar de making-of kijken. Dan is de hele magie weg.
Ik had dat verliefde tienergevoel ook.... kwam doordat de liefde er bij de hoofdrolspelers vanaf spat!!! Heerlijk.... @ TempusFugit Avatar is ook geweldig mooi trouwens ja, wat een prachtige wereld. Ik kijk juist wel naar de making ofs..... die van de lord of de rings bijvoorbeeld. Ik vind het machtig mooi om te zien hoe ze zoiets maken. Hoe ze daar zoveel moeite in kunnen stoppen.
Oh en ook gaaf... Once Upon a Time.... heb de eerste serie-reeks gezien op tv. Baal als een stekker dat er verder niets komt!!!
Niet met die films, maar ik heb het wel vaak, ik kan het dan ook echt moeilijk loslaten. Vandaag nog mijn oudste achter de ipad gezet toen de jongste sliep, zodat ik nog even een aflevering van Downton Abbey kon kijken Ik zit momenteel in de kostuumdrama's, lees dan eerst het boek en kijk dan de films. De populaire boeken zijn al best vaak verfilmd (pride&prejudice, jane eyre, etc). En van die BBC series duren lekker lang!
Dat hebben wij met Code 37. Wat een gaaf verhaal is dat. We hebben nu in 7 dagen tijd de 2 series en de film gezien. Nu op zoek naar deel 3 met ondertitels!