Je bent toch net zo goed een klant? Maar als je dochter toch ineens weer oorbellen wilt dan zou ik als ik jou was niet naar een juwelier gaan maar naar een piercingsshop. Die weten waar ze mee bezig zijn en schieten vaak ook tegelijk.
Ja het stomme is dat ik dus nu die oorbelletjes al heb en heb betaald en ze daar dan dus 'gratis' kan laten schieten maarja die 15euro maakt ook niet echt uit natuurlijk Ik dacht eigenlijk dat ze bij een piercingshop echt zouden prikken met een naald ofzo haha maar is dat vaak niet zo dan? Ik kan het wel eens uitzoeken hier haha
Maar wat stom als ze echt niet zouden mogen schieten zo jong, waarom me dan steeds weg sturen met van doe nog maar even een eindje of kom over 20 min maar terug want dan weten ze toch ook dat je weer binnen komt lopen? Mayb ga ik ook wel een klacht in dienen ofzo, kijk als ze het niet mogen moeten ze het ook niet doen en gewoon zeggen vind ik
mijn vriendin ging pas met haar derde dochter (voor haar tweede verjaardag) naar de plaatselijke juwelier. ze had daar goede ervaringen met de oudste twee, dus huppakee twee gaatjes tegelijk laten schieten en afrekenen. "zo mevrouw, dat is dan 75 euro". 75 euro??????? ja, we gebruiken nl alleen gouden oorknopjes, want dat geeft de minste kans op zwerende oortjes. mijn vriendin heeft uiteraard gewoon afgerekend, aangezien ze zelf van tevoren niet naar de prijs had gevraagd en de oorbelletjes er al in zaten, maar is zich helemaal te pletter gechrokken van de prijs. was misschien ook wel zo netjes geweest van de juwelier om eerst wat oorbelletjes te laten zien en prijzen te vermelden. kun je zelf altijd nog beslissen om het wel of niet te doen. wat betreft de leeftijd van je dochter, die vind ik dus heel normaal, dus dat zal het probleem niet geweest zijn.
@ lies nou het was wel de enigste juwelier bij ons in de stad van 5 juweliers die het wouden doen, sommige pas bij 18?! En andere vanaf 6 jaar dusja ik weet t ook niet
hier ook pas gaatjes laten schieten bij mijn dochter van net 3, geen enkele juwelier wilden het doen onder de 5/6 jaar omdat ze hier nergens 2 tegelijk schieten en het vaak gebeurt dat het kind dan niet meer wil.. uiteindelijk bij Lucardi geweest, degene waarvan ik dacht dat ze het toch niet deden en ze zaten er zo in.. zou dus daarheen gaan als ik jou was. was met oorbellen en al een 15/20 euro kwijt.
Daar heeft Mausi wel elijk in, maar dat ze je niet helpen bij een rustige dag vind ik schandalig, misschien is de mevrouw die de gaatjes prikt er niet?
Hier zijn wij geweest toen ze 3 was op een zaterdag ,sinterklaas kwam aan dus het was druk Geen probleem vrolijke verkoopster en ook heel zeker van zichzelf, zaten erin voor ze er erg in had. Gaatjes schieten | Treasure juwelier