zwangerschapstest kopen - opmerking kassamedewerker

Discussion in 'De lounge' started by giebel, Sep 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. giebel

giebel Fanatiek lid

Aug 26, 2011
    2,565
    601
    113
    Hoi, ik kocht net een zwangerschapstest bij de Action. Er zat een jongen/man achter de kassa. Hij scant al mijn producten, test was laatste. Zegt hij "ik hoop het beste voor je". Ik verwacht zo'n opmerking niet dus reageerde niet echt, ik stamelde wat. Toen zei hij "of niet natuurlijk...net wat je zelf wil". Ik heb maar wat gezegd...

Ik vond het raar, of ligt dat aan mij? Heb veel vaker tests gekocht maar nog nooit meegemaakt dat iemand zo'n opmerking maakte... Er stond ook een klant achter mij, geen bekende maar dat weet hij niet. Ik ken die jongen totaal niet...

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik vind het niet zo raar eigenlijk. Oké, niet heel discreet, maar ik denk niet dat zo'n jongen daar echt bij na denkt. Ik denk dat hij het gewoon vriendelijk bedoelde.

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik vind het wel een beetje raar, maar hij bedoelde het vast goed ;)
    Maar ik zou me wel heel ongemakkelijk voelen als dat tegen mij gezegd werd!

4. Ik denk dat ie het gewoon vriendelijk bedoelde... Zou er niet te zwaar aan tillen ;)

Bij ons maakte de caissiere ook zo'n soort opmerking... zijn we later nog teruggegaan om haar te laten weten dat ze de 'winnende zwangerschapstest' aan ons had verkocht :D

5. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Dat was ook altijd iets was ik me druk over maakte als ik (voor de zoveelste keer) een test kocht.. Vind het ook echt geen stijl van die kassamedewerker! Niet netjes, het zijn niet zijn zaken.

6. Imensa

Imensa Niet meer actief

Hij bedoelde het waarschijnlijk aardig.

Nu ben ik zon babbelaar en flapuit dat ik het niet zo erg vind:D

7. SuzykeQ

SuzykeQ Bekend lid

Jan 13, 2013
    747
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wist niet dat ze die daar verkochten, zwangerschapstesten. Ik denk dat die jongen gewoon wat wilde zeggen tegen je en er dus maar wat uitflapte ;)

8. birds86

birds86 VIP lid

May 13, 2013
    5,305
    2,002
    113
    Female
    Er stond een moeder voor me met een kindje en kon de kassière. Ze hadden t over kindjes krijgen etc dus ik pikte dit mee. Ze zei nee ik en mn vriend zijn er nog niet klaar voor. Heel verhaal tussen die twee....kwam ik daarna aan met mn test...
    Dus ik zo, nou ik ben er wel helemaal klaar voor toen ik de test neerlegde haha

Het was ook de test waar ik posi mee testte :D
    Helaas MA geworden

De resterende testen koop ik toevallig (bedenk ik me nu) telkens bij iemand anders, misschien de volgende keer alleen testen halen als zij werkt ;)

9. senna999

senna999 Fanatiek lid

Apr 11, 2010
    2,815
    1
    0
    hier gehad bij de da. die zei ook ; veel geluk vandaag met een big smile. en idd ik had die dag een big smile!
    och, het is goed bedoeld toch?

10. A2CA

A2CA Niet meer actief

Ik vind het juist lief, waren er maar meer mensen zo, maar ik ben ook heel spontaan en flapuit, ik vind het niet fijn als mensen gewoon zakelijk en commercieel zijn

11. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Ik zou me dan erg ongemakkelijk voelen, hoe vriendelijk het ook bedoeld is..

12. NooNoo

NooNoo VIP lid

Jul 18, 2010
    5,422
    1
    0
    Misschien niet erg handig, maar ik vind het wel lief hoor.

13. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Lief bedoeld maar zeker niet professioneel/dicreet.
    Wie weet in welke omstandigheden je zit met wel of niet zwanger zijn/worden..

14. novaa

novaa Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,286
    0
    36
    Eens met Maja, ik zou daar dan ook geen volgende keer meer eenvtest kopen.

15. Aloe

Aloe Niet meer actief

Joh, waar maak je je druk om.....

Goed bedoeld maar het kwam er waarschijnlijk wat rot uit......

16. pixiehollow

pixiehollow Bekend lid

Jun 12, 2009
    909
    15
    18
    huishoudhulp en student dierenartsassistent
    Lummen/Belgie
    Ik vind dat niet bepaald professioneel. Toen ik als verkoopster werkte, heb ik nooit een opmerking gemaakt als iemand een zwangerschapstest kocht. Hoe goed je het ook bedoelt, je weet toch niet in wat voor situatie die persoon zit.

Ik zou het zelf ook niet leuk vinden, niet iedereen hoeft te weten dat ik een test aan het kopen ben.

17. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ik vind t juist lief, je kunt je overal wel druk om maken!
    En onprofessioneel? Dan moet je je testen maar online kopen dan is het discreet. ?

18. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Haha leuk:D

Denk ook dat hij het vriendelijk bedoelde.

19. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

Mar 3, 2013
    2,775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Owwww had ik bij m'n eerste, toen kocht ik een test in de supermarkt en die caissière echt hard; owwwww wat leuk!!!!!!! Spannend!! Nou ik duim voor je hoor!!
    Voelde me ook niet op m'n gemak kan ik je zeggen maar ze bedoelde het lief :)

De laatste keer was ik voor medi bij de apotheek en stond in het systeem zwangerschapswens dus ze gaf aan dat ik die medi niet mocht bij zwangerschap en of ik zeker wist dat ik het niet was. Voelde me enorm lullig maar besloot voor de zekerheid maar een test mee te nemen... Was die nog positief ook :D
    Dus heb haar de keer erna er nog even op gewezen en heel erg bedankt ervoor :)

20. evelien69

evelien69 VIP lid

Sep 16, 2007
    5,531
    3
    38
    verzorgende
    ik denk dat die jongen het zonder nadenken zei... en toen bedacht misschien wil ze wel niet zwanger zijn.... en toen maar wat zei om zich er uit te redden.....en misschien er zelf ook wel van baalt haha

Share This Page