Wy zyn opzoek naar een naam voor een jongetje wat past by Peter. Ons zoontje is vernoemd naar papa en opa. Nu gaan we de kleine man niet vernoemen, maar wil wel een beetje in dezelfde style blyven. Alleen ik ben ook niet van de uberhollandse namen, zoals Jan,Piet of Hans ofzo. We hebben zelf wel al 2 namen die we leuk vinden maar toch nog opzoek naar iets anders...
Peter en Luuk /Lucas Peter en Ruben Peter en Rick Peter en Wessel Peter en Thijs Peter en Daniël / Daan Peter en Joost Peter en Jochem Peter en Arno Peter en Jesse Peter en Aron Peter en Jorrit Peter en Boris Peter en Julian Peter en Floris Peter en Stijn Peter en Auke Peter en Bram Peter en Job Peter en Bas Peter en Mats
Ik zag gister een naam staan bij de aftiteling van een film.. Ik dacht die heb ik lang niet gehoord.. je moet er van houden hoor! Matthieu Verder vind ik Dennis mooi bij Peter, of Mark, Marcus.. zoiets.. Ben
Enige dat ik kan bedenken is Patrick Edit: ik denk dat ik het verkeerd heb gelezen. Ik dacht dat Peter de naam was die vernoemd moest worden
Ik dacht aan : Maarten Jeroen Sander - Xander Stefan - Stephan Robert Arjan Michiel Alex Erik Frank Mark
Twan, Chris, Victor, Roel, Thijs, Luuk, Stef, Niek, Guus, Ard, Wout, Loek, Mart, Rens, Giel, Stef. Succes!
wat grappig... een naam die hier tussen staat vind mijn vriend erg leuk! Ik kan er nog niet echt aan wennen dus ik weet het niet. Maar het is de eerste keer dat iemand vind dat het erby kan hihi
Oh nu ben ik wel benieuwd Op de website Naamkunde Voornaamwijzer « Naamkunde kun je in de voornaamwijzer een naam invoeren. Vervolgens krijg je de meest karakterisitieke namen van broers en zussen te zien. En je kunt op iedere naam doorklikken. Misschien kom je zo nog op ideeen.