Onze oudste dame heet D.ewi en zij krijgt een zusje..... nu zijn we op zoek naar een niet alledaagse naam. Met het liefst een dezelfde opbouw... Zelf had ik de naam Ziva in gedachten maar dat vind manlief zo zo. Hebben jullie nog ideeen???
Ziva is er mooi bij! Andere ideetjes, met 4 letters en/of een letter en/of klank uit de naam Dewi erin: Alis Bryn / Brin Cadi Ceri Chloe Eira Elin Elsa Faya Fee / Fae / Fay / Faye Fem Gwen Ilvy Imma Ize Jara / Yara Jenna Jinte / Yinte Juna, Jula Kira / Kyra Laila, Leila Leah Lilly / Lily Lilou Liva, Lima Loïs Loua Lowri Lucy Lune Maira, Maire, Meira, Meire Mari, Mare Maya / Maia / Maja Merle, Mirle, Marle Mirre Myra / Mira Nia Nika Nila, Nisa Ninte / Ninthe Nola Nomi Noya Rana Romy, Romée Sian Tara Tesni Tirza Vita Wynn / Wynne Yaren
Zina, Zita, Nore, Nora, Nova, Nola, Joni/Yoni, Jula/Yula, Juna/Yuna, June, Lune, Luna, Lena, Lina, Gina, Rowi, Lida, Liva, Liza, Lize, Vera, Reva, Cato, Nomi, Femi, Kari
Dank jullie wel!! Grappig genoeg stonden gwen en nova ook al op mijn shortlist en jenna gaat waarschijnlijk haar tweede naam worden. Dat is dan weer een vernoeming kwestie. Ik ga de namen van mijn smaak eruit pakken en manlief eens voorstellen
Namen die ik ook erg vind passen bij de eerdere opties, maar die (volgens mij) nog niet genoemd werden: Zola en Riva. Ik zag Tirza ergens voorbij komen, die vind ik ook erg bij de naam van jullie dochter passen!