Siem en ....(jongensnaam)

Discussie in 'Babynamen' gestart door Loesie1982, 2 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke naam vind je mooi bij Siem?

1. Mats

2. Seppe

3. Anders, nl:

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. mijntje10

mijntje10 Lid

1 sep 2009
    36
    0
    0
    Hi!

dat is inderdaad erg toevallig!! We houden blijkbaar van dezelfde namen!
    Is Fiene voor jullie nog steeds een optie mochten jullie een meisje krijgen?

Heel veel succes met jullie cryo-poging trouwens!

Groetjes Mijntje

2. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Salapio, bedankt voor je pb'tje en je bijdrage!

Zal de namen bij manlief in de groep gooien!

Mijntje, ja, we hebben idd dezelfde smaak...
    Ik denk niet dat het nog Fiene wordt. Ik vind 2x de 'ie' nl
    niet zo mooi. Om die reden hebben we ook al aan iedereen verteld dat als het een meisje zou zijn, het Fiene zou hebben geheten, maar dat we Siem en Fiene niet mooi vonden...

Ik ben nu wel helemaal weg van Phileine, (babyboom gehoord) maar moet dan ook wel denken aan Phileine zegt sorry...irritant is dat!
    Verder vind ik mooi:
    - Jade
    - Liv
    - Luna
    - Lara
    - Fem
    - Lena

Dus meisjesnamen komen we wel uit...

Manlief neigt echt naar Mats, maar ik vind Seppe nog steeds aparter...Mats hoor je hier in de buurt steeds vaker.
    Zag vanmorgen een geboortekaartje bij een vriendin, waar Matz op stond...

Ik moet zeggen dat ik wel wat opties leuk vond hier, maar dat manlief erg moeilijk is.
    Hij vindt alleen Kas of Mats leuk.

Noemde vanmiddag Lenn, maar daar kon hij ook nog niet aan wennen...En ik vind Kas te gewoontjes en Mats hoor je dus steeds vakker en vindt nog steeds die 2x M lastig...

Zucht, haha!

3. Bianci73

Bianci73 Lid

15 apr 2008
    72
    0
    0
    Verzorgende
    Apeldoorn
    Siem en Wiebe vindt ik leuk

4. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Hai Loesie,
    Reageer even hierop je namen verhaal...Ik vind het zo grappig. Ik had toen ik zwanger was van Mees, Siem voorgesteld (omdat mijn mans opa ook zo heet) Maar toen hingen we meer naar Mees en dat is het uiteindelijk geworden...Maar Siem staat dus erg hoog...

Pas zat ik ook op een site waar je dus de naam van je kind kan invullen en dan krijg je de top 5 van veel gekozen namen voor broertjes en zusjes...En je raad het al toen ik Mees in toetste was Siem optie 1....

Ik heb nu de naam S*m voor de broer van Mees, maar ik kan mijn man niet echt overtuigen, die neigt dus meer naar Loek (echt serieus waar!!!)

Wat vind je van Melle of Mels??? Vind ik ook echt leuke namen en een beetje in de buurt van Mats...
    Mats stond trouwens ook erg hoog toen we voor Mees aan het verzinnen waren...Vond de ts klank een beetje hard klinken...

Ik geloof iig dat we aardig in de zelfde hoek zitten qua jongensnamen...

X

5. lilo77

lilo77 Bekend lid

2 jul 2009
    692
    10
    18
    NULL
    NULL
    @zoe1976. Mag ik vragen op welke site jij hebt gekeken. wij hebben een zoontje Mees en zijn op zoek naar een meisjesnaam

@mijntje10
    als ik op naamwijzer kijk is de top 10 voor het broertje van Siem:
    1)Wout
    2)Jur
    3)Mees
    4)Rein
    5)Ties
    6)Kai
    7)Cas
    8) Jelte
    9) Merijn
    10)Hidde

6. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Ik vind Mats leuker bij Siem dan Seppe. Vind het ook leuk dat het allebei 1 lettergreep heeft, lekker kort en krachtig. En aan die eind -en beginletters zou ik me niet storen, dat valt niet echt op. Ik ken zelfs iemand die dat bewust zo gedaan heeft!

7. Ellaa

Ellaa Fanatiek lid

19 okt 2010
    1.063
    1
    38
    hey loesie,
    Ik vind Mats erg leuk! zou van die m geen probleem maken hoor.

Wat vindt je van Mas? (komt bijna niet voor en vind ik persoonlijk nog net iets stoerder.

Ik zag dat je Lenn had voorgesteld aan je man, maar dat hij daar nog niet echt aan kon wennen, misschien is Senn dan iets. (staat op ons lijstje voor als we nog eens een jongetje krijgen).

Siem is ook errug leuk!! (helaas vind mijn man het maar niks)
    Wij vonden meisjesnamen ook veel makkelijker. Fiene stond ook op ons lijstje, (samen met Liz en Ise). uiteindelijk is het Nouk geworden.

succes met uitzoeken van de jongensnaam. Ben benieuwd wat je gaat kiezen!

8. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik vind Mats wel kunnen hoor.

9. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    loesie, Dus ook al hard aan het nadenken...... Ik ben zelf wat meer van de ouderwetse namen. Ik vind Guus ook erg leuk. En past in mijn ogen ook wel bij Siem.

En mooie meisjesnamen. Passen ook wel goed bij Siem

En als ik moet kiezen tussen Mats en Seppe. Dan ga ik voor Mats. Seppe zegt mij helemaal niks.

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik (als mama van een Siem ;)) vind Mats Erg Leuk!

11. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Heb hem even weer omhoog gehaald!

We hoorden 2 weken terug dat mijn zus een collega heeft met een zoontje Dex. Daar was manlief gelijk helemaal weg van!

Ook Loek vinden we erg leuk, wat jullie!?

Ik vind hem ook wel stoer!

Guus vind ik te boers, hier hebben we een liedje, Guus kom noar huus, wat de koeien stoat op spring'n...
    Vind hem wel stoer hoor, maar niet in Twente, haha!

Ellaa, mijn nichtje (kindje van mijn zus) heet Senne, dus Senn zou ik niet zo gauw doen!

Lilo, je bedoelt mij denk ik?
    Wat een leuke site, vind Jelte ook wel leuk, maar dat vindt mannetje niks.
    Ik wil geen namen met de 'r' erin, want ik heb een 'r' achterin de keel en geen mooie rollende 'r'...

De rest is niet zo onze smaak!

12. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Ik heb voor Mats gekozen, vind ik het leukst bij Siem passen en zoals al gezegd is ... als je over ze praat heb je het over Siem en Mats dus dan botst die M niet.

13. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    hihi, hier ook al druk ah nadenken... :) vind het nu alweer zooo lastig!

Loesie heb gekozen voor Mats, vind ik leuk samen klinken! Vind Dex een stoere naam en ook mooi en Loek vind ik ook leuk (maar weer iets softer als Dex, maar kan ook komen doordat ik een hele 'zachtaardige' Loek ken :p)

(OW bij jouw gekozen voor Emre ;))

Deel Deze Pagina