hoi meiden. vanmorgen had ik een 2e streep op me zwangerschapstest het is nog pril maar spruit nummer 2 is onderweg nu hebben we al een dochtertje genaamd Emily. ik ben alvast aan het nadenken welke namen goed bij Emily passen. tot nu toe hebben we een klein lijstje: Fay Megan Ninthe Jesse Aiden Hayden
Fay leuke naam haha. Emily & Megan vind ik heel mooi . En Emily & Aiden ook super. Emily & Linsey. Emily & Yentl. Emily & Rosa Jongensnamen weet ik even niet
Jason is helaas al vergeven in de familie. Ruby en Colin vind ik wel erg leuk. deze schrijf ik op het lijstje meer namen zijn altijd welkom
Emily & Megan... Prachtig! Emily & Owen Emily & Deon/Dion Emily & Miles Emily & Lloyd Emily & Jack Emily & Carter
Gefeliciteerd!!! Ninthe en Jesse vind ik erg mooi! Aaron Maxim Alain Julian Yannick Fabian Joachim Mischa Liam Morris Yorick Ivar Tycho Wessel Jurriën Julan Louise Jody Amber Romée Laurie Lauren Fabiënne Aimée Esmée Céline Isabel
Ik vind Ninthe erg mooi, maar niet bij Emily, dan zou ik kiezen voor Fay. Emily en Aiden klinkt ook mooi
Gefeliciteerd om te beginnen!! Emily vind ik echt een omtzettend leuke naam, staat bij ons ook op het lijstje, maar ons meisje gaat nu naar alle waarschijnlijkheid Olivia heten. Dus mijn suggestie Emily & Olivia Emily & Megan (super gaaf) Voor jongens: Jake Alex Geniet lekker van je zwangerschap!
@elletjJo, bedankt voor je lijstje namen er zitten hele mooie tussen! @loesje26, Olivia vind ik erg mooi helaas vind vriendlief de naam niet zo mooi. Alex vinden we beiden mooi dus die schrijven we op het lijstje.
ik vind Emily een geweldige naam, maar vind je lijstje totaal niet bij Emily passen, vind het allemaal heel ander type namen!
Tsja, ik hou wel erg van hockeynamen/kaknamen en vind Emily ook wel in dat rijtje passen! Maar als ik jouw lijstje zie, hou jij daar niet van, denk ik?
hier mijn lijstje wat ik persoonlijk erg mooi vind, Diede Lieke Romee Rowen Joellen Lynn Coen Caz Duncan Gijs Raynel