Wat geweldig zeg en wat een mooie naam!! Gefeliciteerd met jullie zoontje!! Groetjes manuela (leuk die slab femke!!)
Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Valentino!!!! Ik hoop dat je een voorspoedige bevalling hebt gehad in het ziekenhuis, maar we krijgen je verhaal vast nog wel te horen. Sarina, geniet van jullie zoon en kraamtijd, laat je maar lekker in de watten leggen, dat heb je verdiend. En denk ook maar lekker aan je rust. Liefs,
Ook hier nogmaals van Harte gefeliciteerd met Valentino!! Geniet lekker van je kraamtijd!! Het lange wachten is nu eindelijk voor bij. Dikke knuffel Petra
wow supers zeg eindelijk is je kereltje er.. geniet er lekker van en we zijn benieuwd naar de piccies. LIEKE....
Gefeliciteerd, en ik had gelijk ik had in de pol gezecht dat het een jongen werd en ik had gelijk jippi! Geniet van jullie zoontje! Liefs, misspuma
Sarina en vriend/man HARTELIJK GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON en nu lekker genieten met z`n drieen.... Trouwens echt een mooie naam.... groetjes liselotje
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Geniet lekker van je zoontje en je kraamtijd, Sientje en pappie van Valentino! Liefs, Anouk.
EINDELIJK Sarina. Wat zullen jullie blij zijn dat het zover is! Hartleijk gefeliciteerd met jullie zoon en heel veel geluk met jullie drieen!! Lekker gaan genieten nu en laat je maar goed verwennen!
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!!! Eindelijk kunnen jullie hem bewonderen en vasthouden! Heeeeeeel veel geluk samen!