Buikpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sim, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim

    sim Niet meer actief

    hee dames ik ben nieuw hier en had gehoopt dat iemand een antwoord heeft op deze vraag: over 7 dagen is mijn nod en ik heb nu af en toe een beetje ongesteld pijn, wat branderig, wat soms uitstraald naar de onderrug of liesen..
    ach ja af wachten tot nod dat weet ik, maar komt dit iemand bekend voor? Ik heb 8 jaar geleden een gezonde dochter gekregen en had de hele zwangerschap geen kwaaltjes. In dec een mk gehad (4wkn) en mijn cyclus was direct weer op regel..
     
  2. heidi

    heidi Actief lid

    5 jul 2005
    230
    0
    0
    Belgie
    Hoi Welkom,
    het is moeilijk te zeggen zo maar uit ervaring weet ik dat ik ook wel eens last daarvan heb de ene maand erg en de andere keer niet!
    Het lichaam kan soms rare dingen laten voelen! Natuurlijk hoop ik het beste voor U !!
    Groetjes Heidi
     
  3. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik ook, nu heb ik het dus ook (zit wel rond mijn eisprong)
    Maar vorige cyclus had ik het tot aan mijn menstruatie...
     
  4. sim

    sim Niet meer actief

    hoi dames, bedankt voor jullie snelle reacties! ben trouwens blij dat ik dit forum ontdekt heb, fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die zo druk bezig is met dit onderwerp.

    Heb op de predictor.site ook nog een soort cyclusberekening gedaan, ik zou mij eisprong dus gehad moeten hebben. Nou er zit toch niks anders op dan afwachten..maar dat is zo moeilijk soms, vooral als je er steeds aan denkt.. Volgens mij span ik mijn buikspieren ook verkeerd aan, soms ontspan ik me en dan verlicht dat, of als ik buk en rek is het ook meer ontspannen..

    Hoop dat we allemaal gauw zwanger zijn.. ;)
     
  5. veroke

    veroke Lid

    5 jan 2006
    14
    0
    0
    hallo sim,
    ik hebt al meer dan een mand zo pijn in de buik ben gisteren naar de arts geweest eindelijk want durfde niet, voor een bloedstest te laten doen ik weet pas morgen de uitslag. Ik hebt wel mij regles gehad maar een dag maar en ook heel roze van kleur :) de arts zeg dat hel mogelijk is da ik zwanger bent want de barmoeder is heel dik ;) ik ga het morgen weten en laat zeker iets weten. het hebt die. pijn elke dag en soms s'nacht ook
    GROETJES en houd je goed
     
  6. sim

    sim Niet meer actief

    hou ons zeker op de hoogte ben heel benieuwd!!! Gek he dat de pms zo lijkt op zwangerschapstekenen, maar ben benieuwd wat er uit die test komt, geeft het bij jou soms ook een branderig gevoel?? ook onderin de rug? heb nu (knock on wood) ff geen buikpijn, mag wel als ik zwanger zou zijn, dan neem ik dat er graag bij, mits alles dit keer goed is natuurlijk..

    liefs van ikke en ik duim voor goed nieuws voor je!!! :D
     

Deel Deze Pagina