Hoihoi, Wij weten niet of we een jochie of meiske gaan krijgen. Voor een meisje zijn we al uit de naam. Initialen worden M.A. Voor een jochie weten we dat de tweede al wel, die gaat ook met een A beginnen, maar nog geen roepnaam. We willen in elk geval een Hollandse naam die NIET begint met de M, omdat dat met post en instanties alleen maar verwarring geeft. Wat we nu al hebben op de shortlist: Wouter Simon Remco Timon (Maarten maar die valt dus af vanwege de M. Meisjesnaam waren we het nl al over eens voor we uberhaupt bezig waren met zwangerworden. Misschien voor een 2e kind als we toch een andere 2e naam moeten bedenken). Dan hebben jullie tenminste globaal een idee van de soort namen waar we voor gaan. Hebben jullie suggesties?
Jeroen Pieter Thijmen Sander Jorrit Ewout Rogier Pepijn Jasper Arnoud Laurens Joris Quirijn Lennart Casper Jurjan Floris Hugo Duco Onno Taco
Absoluut de tweede naam uit jouw lijstje...! Verder: David Nathan Jacob Philip Pieter Sebastiaan Hugo Samuel Christiaan Chris Benjamin Noud Laurens Arthur Rogier Rutger Vincent Victor
Thomas, Joris. 't Is me trouwens niet duidelijk waarom de jongensnaam dan niet met een M mag beginnen: als het een jongen wordt, heb je toch geen meisje met M.A.?
Tnx voor alle suggesties alvast! Zal er binnenkort met VL eens naar kijken. Nog meer is altijd welkom Als we ooit nog een dochter krijgen, willen we die sowieso M.A. noemen. Daarom hebben we nu liever een andere optie voor een jongetje dan dat we de meisjes-M.A. moeten opgeven.
Ah, nu snap ik hem! Jammer, anders zou ik nog Martijn en Matthijs voorstellen We hebben redelijk dezelfde smaak, ik zal nog even een paar van mijn lijstje roepen die hier nog niet genoemd zijn, wie weet dat je die ook wel leuk vindt? Imme/Imre Edo Lode Hidde Leo David Felix Kobe