Wanneer je 6 initialen in je ketting wilt, wordt je keuze voor het sieraad denk ik ook een stuk beperkter. Zoals gezegd was bij mij de keuze snel gemaakt en vind ik het juist leuker om een apart sieraad met alleen de kinderen te hebben. Succes met je zoektocht.
Had een mooie hanger van Vedder en Vedder met alle initialen. Zo’n initial coin met 2x de O, en de initialen van mijn man. Maarja nu is baby M er dus ben ik ook nog op zoek naar iets nieuws!
Ik heb het echt heel simpel maar heb 4 armbandjes met hun namen die ik draag ik zo nu en dan. Zoiets als ik heb bijgevoegd. Ik hoef het ook niet iedere dag te dragen vind het soms leuk!
Ik had niet gestemd aangezien ik dacht: dat heb ik niet en vind ik ook niet nodig. En dat is ook zo, maar ik realiseerde me ineens dat ik foto’s als achtergrond heb op mijn apple watch, dat is eigenlijk net zoiets. Alleen foto’s van de kinderen, niet van mezelf of mijn man
Ik heb een ketting met hangertjes met namen van de kinderen. Na elke bevalling een hangertje met kindernaam gekregen van man. Man en ik hebben samen onze trouwringen.
Ik heb 2 kettingen van Vedder & Vedder. De Initial Coin Necklace met de initialen van de oudste 2 kids en op de achterkant hun vingerafdrukken. En daarboven heb ik de Bar Necklace waar voorop de volledige naam staat van de jongste zoon met achterop zijn vingerafdruk en geboorte-/overlijdensdatum. Man staat op de trouwring.
Alleen de kinderen. Mijn man heb ik niet gebaard, de kimderen vind ik mooier om symbolisch bij mij te dragen en mijzelf erbij vind ik raar. Ik hoef geen bedel met mijn eigen initiaal haha Ik wil nog iets met geboortestenen van de jongens, geen initiaal