Wie kan me helpen! Gister wat handoekjen gewassen maar toen de machine klaar was met wassen zag ik dat ik teveel wasmiddel had gebruikt want de handdoeken zaten nog vol met sop. Ik heb toen de waachine nog ff op " spoelen" gezet en daarna op centrifugeren. Toen ik de wasmachine met opendeed kwam er een hele golf water uit. Uit schrik snel de deur dichtgedaan maar hoe kan ik nu van t water afkomen dat er nog inzit. Moet ik de machine nog een keer aanzetten op gewoon wassen?? Of iets anders? Heb al geprobeerd om t water met een emmer op te vangen maar de hele badkamer en gang stond onder t water.
Als het goed is heb je een stand afpompen... die zou het water wel weg moeten pompen. Mijne wel iig, succes!
Ja op de een of andere manier moet er wel een stand zijn om water weg te pompen. Zou erna zeker je filter eens nakijken, misschien dat er wat vuil of een sok ofzo vastzit.
Je zou toch denken dat als je extra centrifugeerd hij meteen het water weg pompt. Nou ja je was zal nu ook niet echt lekker meer ruiken dus nog maar een extra wasje draaien???
onderaan je wasmachine zit een klepje waar je filter kan schoonmaken en ook meteen het overtollige water kan afvoeren. Zou geen nieuw wasje draaien maar het probleem oplossen. Als je de gebruiksaanwiizing van de machine niet meer hebt is deze zeer waarschijnlijk wel op internet te vinden.
onderaan zit als het goed is een slangetje, dop eraf, slang in een cola fles en je kan zonder zeiknat te worden je wasmachine leeg laten lopen.