Na vijf miskramen hebben wij besloten om te stoppen en ons te gaan richten op de toekomst met pleegzorg. Wel krijg ik steeds meer het gevoel dat ik een symbool zoek om mijn vlindertjes bij me te dragen wanneer ik daar behoefte aan heb. Ik zoek eigenlijk een zilveren hanger die ik aan een redelijk lange ketting kan hangen (net iets boven mijn borst) waar niet zo de miskramen vanaf stralen, maar wel een stukje symboliek in zit. Is er iemand die een idee heeft, ooit iets zelf heeft gekocht in een vergelijkbare situatie??
Op deze site staan altijd veel mooie dingen. Ik heb er al een aantal dingen besteld en het is altijd goed gegaan. Misschien staat er daar iets moois voor je bij?
Hi Dreamer, ik had deze site al gevonden en het was niet hetgeen wat ik zoek. Ik vond het iets té nadrukkelijk. Ik wil iets wat mooi is maar niet zo nadrukkelijk verlies inhoudt. Thanks meis!!!!
Nicoletta, misschien is dit meer wat jij bedoeld? Voor elk vlindertje een sterretje. Op deze manier weten jullie alleen de betekenis en de syboliek. Liefs beehappy Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.boumanonline.nl/media/catalog/product/cache/1/small_image/150x150/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/T/0/T0169-051-14/BoumanOnline.nl-Thomas-Sabo-Sterling-Silver-T0169-051-14-21.jpg