Ik heb een sierrad wat letterlijk VAN mijn kinderen is, althans...ooit geweest Ik heb van alle 3 mijn grote kinderen een ring laten maken waar hun 1e tandje in verwerkt is. Weer eens wat anders als in een ketting waar de meeste voor kiezen. Nu de nodige jaren wachten tot mijn 2 andere kids zover zijn. Veel geduld hebben dus
ik heb een hangertje om mijn nek met 2 foto-tjes van nikita erin. staks als nr 2 geboren wordt (van de zomer) wordt er 1 vervangen door t foto-tje van de kleine spruit. gekregen van mijn man met onze 1ste trouwdag
Super zoveel reacties! Hier kan ik zeker wat mee.. Ik zal vandaag (zodra de kleine meid weer wat rustiger is), eens de links bekijken! Dank!
Dit vind ik idd een leuk idee. Heb net zitten neuzen op internet en jawel heb een site gevonden! Wilde andere meiden die niet onthouden! Uw foto of logo graveren wij op sieraden en persoonlijke foto cadeau artikelen En de prijzen vallen ook mee!
Of gewoon iets simpels? Ik heb een plat zilver plaatje in de vorm van een ster aan een mooie halsketting hangen. Op de voorkant staat onze zoon zijn naam gegraveerd, op de achterkant zijn geboortedatum.
Ik had ook zoiets, heb er heel lang naar moeten zoeken maar uiteindelijk een gouden medaillon gevonden waar al mijn kinderen in konden (had er toen 3, konden er 5 in) Maar helaas kreeg de hond m te pakken en is er niks meer van over :x