Moederketting - Big Eternity Circle met Hart en Geboortestenen - MamaKado: alles mooi voor moeders Deze..
Een armband met haar naam, en mijn eigen persoonlijke sieraad... Tattoo op mijn pols. Moederarmband Swarovski deLuxe - MamaKado: alles mooi voor moeders
Tattoo is in de planning, mijn onderarm met chinese bloesem en in de bloemen komen dan de voorletters van de kids.
Ik heb niets met de namen, Wel heb ik ringen met hun geboorte steen en een pandora ketting met een jongens kopje een meisjes kopje en 2 engeltjes die symbool staan voor mijn Zoon dochter en 2 miskramen
Ik wil een tattoo van een zwaan. Zwaan in portugees is CISNE en tevens voorletters van onze 2 kids (Carmen Ilana en Soraia Naomi) en een Engeltje
Ik heb een stalen ring met aan de buitenkant hun namen. Krijg er veel complimenten over. Draag hem nu al 5 jaar els dag en ben er nog niet uitgekeken.
Ik heb haar naam in mijn nek ter hoogte van mijn schouderbladen en ik heb een mi moneda ketting met een gegraveerde munt 'f.ebe L.otte 1-09-2012 Mijn meisje'
Een gouden jongenskoppie met Daan en geboortedatum, gekregen van mijn oma bij de geboorte van Daan en een gouden hartje met een D en een bloem, gekregen van Daan met mijn verjaardag, hij mocht kiezen van zijn vader. (heb hem wel zelf betaald ) Nu wil ik nog een tattoo met een moederkind teken op mijn pols. Maar dat doe ik als alle rechtzaken om Daan eindelijk afgelopen zijn en dan staat het direct voor een nieuw begin
Een ketting van MyImenso met een munt met babyvoetjes en de naam + geboortedatum van zoontje. Deze munt heb ik gekregen van mijn vriend na de bevalling. Helaas is deze vandaag waarschijnlijk gestolen. Ook krijg ik nog een jasseron armband met bedeltjes. Komen babyvoetjes aan en een Q. Kinderkopjes vind ik zelf wat ouderwets, maar dat komt denk ik doordat ik bij een juwelier/goudsmid werk en hier vooral oudere dames komen met zo'n armband.
Ivm herkenning even op internet gezocht. Stalen ringen met een tekst van jouw keuze Ik heb hem gewoon bij onze juwelier en de namen van onze 3 kids staan er op met tussen de namen overal evenveel ruimte.