Heeft iemand de playlist van 0 tm 5 km? Ik loop nu 30 minuten aan een stuk, en wil wat leuke muziek op mijn mp3 zetten. En aangezien ik niet goed ben in titels van liedjes, dacht ik dat ik de playlist wel kan gebruiken. Maar net als alle mp3's is ook de playlist niet meer te googelen.
Ik zou het mijn man kunnen vragen als hij thuis is.. die heeft toevallig vorige week nog de gewone mp3s van de 0 t/m 5 ergens vandaan geplukt en wie weet staat daar ook nog wel de playlist!
Ik wil de 5 tot 10 km graag hebben. Geen idee hoe dat dan gaat. Mailen kunnen we proberen natuurlijk.
hm.. 866mb is wel een beetje groot he? hij is over ong. een uurtje thuis dan kan ik je vertellen waar hij ze vandaan heeft..
als je me een pb stuurt met je mailadres wil ik ze wel proberen te versturen hoor.. desnoods een paar per email
Wat lastig is, is dat we hier niet over downloaden mogen praten. Ik neem wel contact op, met degene die zich hebben aangeboden. Bedankt in ieder geval. De playlist van Evi of andere hardloopmuziek blijven welkom.
Ik gebruik nu even een andere browser, en nu lijkt het wel te werken. Hahaha, ik krijg het er warm van. Ik zal zo de linkjes verwijderen. Ook al is het makkelijk te googelen, ik moet me toch echt aan de regels houden.
Oke, de playlist heb ik inmiddels ook. De tip is dus om Internet Explorer te gebruiken en geen Firefox. Dankjewel dames, ik doe deze dicht!