Papillon heeft een website met allerlei balletkleding, heb de balletkleding, schoentjes ect. van mn oudste daar ook weg.
Papillon Balletwinkel, balletkleding jazzschoenen balletschoenen balletpakje kopen bij de nr. 1 online danswinkel van NL en BELGIE. Danseres Balletkleding, Tapschoenen, Maillots, Leggings en Pants, Balletschoenen, Jazzschoenen, Dansschoenen, Balletaccessoires, Spitzen (Pointes), Maattabellen, Dance outfit, Leggings en Pants, SportBH's, Catsuits Balletkleding voor kinderen | Balletkleding online | Balletkleding van Capezio, Sansha of Papillon Hier een paar mogelijkheden .
Ebay!!! Kan niet wachten totdat ze op ballet gaat, alleen al voor de outfit...so cute! Girl Party Leotard Ballet Tutu Costume Dance Dress 3-8Y Middle Sleeve Pink+Black | eBay 2Color Girl Party Leotard Ballet Tutu Dress 3-8Y Christmas Costume Skirt Outfit | eBay Girl Party Long & Short Sleeve Leotard Pink Ballet Dance Fairy Tutu Dress 3-8Y | eBay Girl Pink Party Ballet Dance Costume Tutu Dress Shirt 3-8Y Short Sleeve Hot Sale | eBay Pink Black Girl Ballet Tutu Dance Costume Long Sleeve Leotard Dress Party Gift | eBay
Consider wat doe je me aan! Nana zit al een paar weken op ballet en heeft dus al wel een pakje van pappilon maarja er nog 1 bij is nooit verkeerd
Met de webshop van papillon heb ik geen ervaring, wel met de winkel in rotterdam, vroeger. Ik heb van mijn 4e tm mijn 30 e aan ballet gedaan, dus heel vaak spullen van papillon gekocht, altijd eigenlijk, en het is goede kwaliteit.
Ik ben naar Parrady in Rotterdam geweest. Is wel handig, omdat je dan gelijk de schoentjes goed kan passen. Ik vond het via internet bestellen best wel een gok en wist niet welke maat ik precies moest hebben.
Stroopie schoentjes heeft ze al die heb ik bij een balletwinkel geloof gekocht hier in de stad. Gaat meer om een extra pakje voor erbij.
Mijn meiske zit ook al 2 jaar op ballet.. Geweldig hè.. Zo'n meiske in dat pakje met het overslag truitje.. Tutu... Knotje in.. Morgen mag ze weer.. Ze vindt dansen geweldig
Papilon kocht ik vroeger ook altijd mijn kleren ... zou zo een meisje willen wat schetig die pakjes. Heb mijn eigen pakje ook nog ergens met mijn tuu tuutje ... wat voelde ik me een prinses
Girl Party Long Sleeve Leotard Pink Ballet Dance Tutu Costume Fairy Dress 3-8Y | eBay Ik heb deze besteld en dan met de lange mouw!