Daar was ik al bang voor! Belachelijk is het zeker!! Als mn man iets terug kan vinden in dr huis, dan lichten we wel de politie in. Als het zin heeft..
Yep zeker weten, ben zelf bij de aangifte geweest. Mijn sm ging compleet uit haar stekker, zo boos dat ze was. Nou weet ik dus niet hoe het bij een thuiszorgorganisatie gaat. Kan zijn dat dat anders geregeld is aangezien iemand hulp nodig heeft, en als het goed is mogen clienten mensen niet alleen in huis laten, kan zijn dat dit het verschil is. in het geval van mijn sm werd echt gezegd, mevrouw U heeft hem binnen gelaten en bent 5 min vrijwillig weggegaan. Absurd toch? Zij verwacht dat ze haar zwager kan vertrouwen. Mijn zwager/vriendin/moeder etc is OOK weleens 5 min alleen in mijn huis.
Toch zou ik het wel melden bij de politie, misschien is het wel veranderd, ik praat over een jaar of 5 geleden, maar blijf het absurd vinden. Want wees nou eens eerlijk, Dit verwacht je toch niet? Je mag er toch vanuit gaan dat je je (schoon)moeder kunt vertrouwen?
Vreselijk!! Ik zou ook even op mp kijken... Maar ik vraag me echt af wat oor ramp er afspeelde dat je haar hebt laten oppassen....
Nee dat snap ik, dat hadden wij dus met mijn man zijn oom ook. Wij hadden er ook geen hoge pet van op, maar zoiets zoek je niet achter iemand in je eigen familie. Overigens heeft hij zichzelf echt in de vingers gesneden, want niemand, maar dan ook echt niemand wil meer contact met hem, hij is zelfs sinds dit voorval ook niet meer welkom bij zijn eigen kinderen. Vooral zijn dochter schaamde zich zo, ze heeft wel 10x haar excuses gemaakt bij haar tante (mijn sm dus) ook al heeft mijn sm elke keer gezegd dat ze het haar absoluut niet kwalijk nam, want zij had het niet gedaan.
Ja en als haar schoonmoeder daartoe in staat is moet ze blij zijn dat dat het enige is. Dus een zeer oprechte en terechte vraag.
Klote meid, maar tenzij je enig bewijs hebt heeft aangifte doen geen enkele zin. Je kan idd alleen nog maar hopen dat ze wat spullen op MP zet of idd bij de plaatselijke juweliers aanbiedt. Ik zou dan dus ook even een paar weken wachten voordat je haar hier mee confronteert anders durft ze dat natuurlijk niet meer. En ik zou meteen alle contact met zo'n asomens verbreken en NOOIT meer laten oppassen!!! Sterkte.
waarom ga je der niet lokken? en sluit je je webcam aan op een plek waar normaal is maar dat het goud in het zicht zit. wij hebben dus om deze redenen een kluis. dan zouden ze de kluis plus muur mee moeten nemen. ik zou ook nooit echt langer dan een week op vakantie gaan puur omdat ik mijn huis niet over laat aan anderen. daarna moet ik ook altijd even weer tot aarde komen omdat mijn huis vreemd aanvoelt.
Kunnen jullie niet bij haar op visite gaan en dat jij dan even met haar naar de winkel/een kennis of iets anders gaat zodat je man kan zoeken in haar huis? Zo zou ik het doen ik zou het er niet eens over hebben maar gewoon ook zelf haar huis door gaan spitten naar mijn spullen. Iemand die zo iets doet gaat echt niet omdat jij er zo verdrietig van bent alles teruggeven.
Dus stel ik ben een dief, ik jat sieraden, zou ik ook in staat zijn om een kind iets aan te doen.. Wat een onzin. Maar dat is weer een andere discussie.
Het geeft ten eerste aan dat haar normen en waarden erg in de war zijn dus waar begint het en waar eindigt het? Ten tweede zeg ik niet direct dat ze haar kind iets aan zal doen maar blijkbaar heeft ze wel andere prioriteiten gehad toen ze op ging passen.
Eens.. maar vind het wel een tikkeltje ver gezocht. Maar laten we hopen dat ze zo snel mogelijk haar sieraden vind.
Ik snap heel goed dat je het ver gezocht vind hoor! Maar ik kreeg er gelijk een naar gevoel bij, mede omdat haar man zelf ook zijn moeder hiervan verdenkt. Dan moet er toch heel wat mis zijn lijkt me.
De oppas die we normaal hadden was onverwachts ziek. Dus ik moest op stel en sprong iemand anders vinden. Ik heb zelfs collegas van het werk gevraagd, maar kort dag... logisch! Enige optie was schoonmoeder. En geloof mij! Ik moest maar 4 uurtjes werken, maar die 4 uur waren hell! Als er echt geen optie meer over was, dan had ik me wel afwezig gemeldt op het werk. Maar in dit geval had ik moeilijk tegen mn baas kunnen zeggen: Joh, luister! Mn schoonmoeder vertrouw ik niet met oppassen, dus ik kom niet werken vandaag.
Uhm! Het feit wat Yumm zegt, als je wist dat ze daar toe in staat was. Ja, ze is er toe in staat. Wil niet zeggen dat ze bij haar eigen kind en kleinkind in huis gaat stelen. Zoiets bedenk je toch niet? En alleen met mijn kind? Wat heeft dat met onze sieraden te maken? Het oppassen op mijn kind heeft niets te maken met onze sieraden.
Dit gaan we van de week ook doen. Ze hebben hun computers op zolder staan en daar "leven" ze de helft van de tijd ook. Hun sieraden liggen daar ook allemaal, dus mn man moet nog even een tactiek bedenken
Goed, los van het feit dat haar normen en waarden niet in de juiste volgorde zijn. Heeft ze eenmalig op gepast op onze zoon, omdat het niet anders kon. Ik ga me hier ook niet in verantwoorden naar jullie, dat heeft niet te maken met de situatie. Ik ben het wel met je eens dat haar prioriteiten elders lagen in dit geval. Maar goed, daar heb ik nu weinig aan Het leed is al geschied.