Dank je! Dat hoop ik ook. Vooral de ring en oorbellen van mn overleden maatje. De rest intersseert me niet zo erg.
Mee eens, maar aan de oorbellen en ring zit gewoon emotionele waarde. Iets wat ik niet zomaar even terug kan kopen. Trouwringen tja... kunnen we altijd weer opnieuw kopen. Even zwart-wit gezien.
als het doosje er nog wel is zitten er misschien vingerafdrukken op? Dit klinkt een beetje csi achtig (is het misschien ook wel ) maar als haar vingerafdrukken er op zitten heb je wel meer bewijs. Ik zou sowieso aangifte doen bij de politie en al het mogelijke bewijs nog bewaren / behouden. Ik zou schoonmoeder er niet zelf direct op aanspreken, ze zal het toch ontkennen en daarmee loopt de situatie misschien alleen maar meer uit de hand...
je hebt heel veel van die goud acties, waarbij je je goud kan verkopen, hebben jullie ook zoiets in de buurt? misschien kan je ze alvast op de hoogte stellen, of/en foto's plaatsen van de sieraden...
Ja idd, daar krijgen wij ook vaak een foldertje van als het in de buurt is. Dit is een goede tip, die zou ik zeker onthouden! ALS je smoeder de sieraden heeft, zal ze er denk ik ook wel weer vanaf willen, voordat haar diefstal uitkomt.
We gaan morgen een aantal goudinkopers af in de regio. Nemen een foto mee van de ring. Helaas heb ik geen foto van de oorbellen.. Wellicht dat het iets opleverd.. Ik hoop het.
jeetje wat erg! ik zou als de zoektocht niet slaagt wel tijdens een ''gewoon gesprek'' met je schoonmoeder vertellen dat je sieraden kwijt bent en vermoed dat het gestolen is en dat je aangifte gaat doen,miss weet ze helemaal niks van de regels van politie dat je haar zelf in huis hebt gelaten en schrikt ze zo erg dat je je sieraden ermee terug krijgt.. hopelijk vind je snel alles terug!