Sieraden weg. Graag advies?

Discussie in 'De lounge' gestart door G89, 15 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Jeetje meid! Ik hoop echt dat jullie nog wat terugvinden!

2. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Dank je! Dat hoop ik ook. Vooral de ring en oorbellen van mn overleden maatje. De rest intersseert me niet zo erg.

3. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Dat begrijp ik, al vind ik de trouwringen ook wel belangrijk.

4. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Mee eens, maar aan de oorbellen en ring zit gewoon emotionele waarde. Iets wat ik niet zomaar even terug kan kopen.
    Trouwringen tja... kunnen we altijd weer opnieuw kopen.

Even zwart-wit gezien.

5. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    als het doosje er nog wel is zitten er misschien vingerafdrukken op? Dit klinkt een beetje csi achtig (is het misschien ook wel :) ) maar als haar vingerafdrukken er op zitten heb je wel meer bewijs. Ik zou sowieso aangifte doen bij de politie en al het mogelijke bewijs nog bewaren / behouden.

Ik zou schoonmoeder er niet zelf direct op aanspreken, ze zal het toch ontkennen en daarmee loopt de situatie misschien alleen maar meer uit de hand...

6. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

je hebt heel veel van die goud acties, waarbij je je goud kan verkopen, hebben jullie ook zoiets in de buurt? misschien kan je ze alvast op de hoogte stellen, of/en foto's plaatsen van de sieraden...

7. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ja idd, daar krijgen wij ook vaak een foldertje van als het in de buurt is.
    Dit is een goede tip, die zou ik zeker onthouden!
    ALS je smoeder de sieraden heeft, zal ze er denk ik ook wel weer vanaf willen, voordat haar diefstal uitkomt.

8. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    We gaan morgen een aantal goudinkopers af in de regio. Nemen een foto mee van de ring. Helaas heb ik geen foto van de oorbellen.. Wellicht dat het iets opleverd.. Ik hoop het.

9. me83

me83 Niet meer actief

jeetje wat erg! ik zou als de zoektocht niet slaagt wel tijdens een ''gewoon gesprek'' met je schoonmoeder vertellen dat je sieraden kwijt bent en vermoed dat het gestolen is en dat je aangifte gaat doen,miss weet ze helemaal niks van de regels van politie dat je haar zelf in huis hebt gelaten en schrikt ze zo erg dat je je sieraden ermee terug krijgt..

hopelijk vind je snel alles terug!

Deel Deze Pagina