Sieraden

Discussie in 'De lounge' gestart door Glimmer, 16 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Glimmer

Glimmer Niet meer actief

Welke sieraden draag je vaak/dagelijks? Graag met foto’s :)

En heb je nog dingen op je wishlist staan?

2. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Ik draag 4 zilveren armbanden (smal, 1 bedelarmband). Een zilveren ketting met een hartje. Geelgoud met edelstaal trouwring. 2 paar zilveren oorbellen, 1 paar knopjes en 1 paar kleine ringetjes met steentjes erin.

Ik wissel weinig van sieraden, ze hebben bijna allemaal emotionele waarde voor mij.

3. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik heb mijn trouwring altijd om:p
    Een ketting met de naam van mn oudste.
    Een zilver armbandje, vriendin heeft dezelfde.

En als laatste een ring die ik heb gekregen bij de geboorte van onze dochter, waarvan het de bedoeling is dat ze die ooit krijgt :) (rosé goud met een saffier)

Oh en de oorbellen verschillen

Nescio en Ysabella vinden dit leuk.
  4. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Ik heb een dun zilver kettinkje met de letter M (hearttoget), ikdraag een paar armbanden van mijn eigen winkel standaard en normaal gesproken zilveren knopjes in mijn oor (3 gaatjes per kant).

5. Baby2onderweg

Baby2onderweg Actief lid

29 aug 2017
    114
    41
    28
    Vrouw
    A33682EA-E5AE-4E2A-9A8D-11F09FFFCD2D.jpeg 3C5725CA-A6D3-4061-99C5-8125A9F91E72.jpeg Deze oorbellen van buddha to buddha draag ik erg veel en verder heb ik nog zo’n soort ring die ik alleen draag als we echt ergens naartoe gaan.

6. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Ik draag alleen mijn trouwring en oorbellen :)

7. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Ik wissel af met periodes.

Ik heb twee zilveren ringen, gemaakt van antieke theelepeltjes, een zilveren ketting met een zwarte hanger met een boompje erop. Oorbellen wissel ik wel dagelijks, of ik draag niets.

Op dit moment heb ik alleen een zilveren armbandje om.
    Dnu even geen foto's, helaas.

8. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik draag amper oorbellen. Maar heb ringetjes van zinzi met twee kleuren hangers.
    En ik heb een leren armband van joy de la luz. Met diverse hangers (hondenpootje, ster, hakschoen, klavertje 4, rond bedel met lieveheerstbeestje en meer)

Een melano ring, zilver met allemaal kleine steentjes in het midden over de ring en daarop een blauwe steen. Voor mn zoontje.
    Een trouwring, geen idee welk merk van staal.
    Een ketting, gladde ketting met pandora bedel letter J.

Die drie draag ik elke dag. Heel soms mn oorbellen en armband.

9. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Gouden oorbellen (v ouders gekregen bij geboorte oudste, van hun omgesmolten trouwringen).

Of anders draag ik rosé hartjes oorstekers, gekocht de laatste x dat ik in Sydney was.

Gouden slavenarmband van mijn moeder (maar draag ik laatste tijd wat minder) met wat losse armbandjes om pols

Kettinkje met initialen kinderen (maar kettinkjes staan me niet zo)

Geen foto van maar draag ook regelmatig wit gouden ring met 6 diamanten, de verlovingsring van mijn overgrootmoeder, heel mooi antiek sieraad, heel dunne ring, houd ik erg van.

En elke dag mijn horloge in rosé goud en mijn gouden trouwring :)

Houd erg van dunne, slanke sieraden. Geen dikke zilveren armbanden, kettingen of ringen. Alles moet zo dun mogelijk zijn, rest staat me niet

Bijgevoegde bestanden:

Glimmer vindt dit leuk.
  10. Glimmer

Glimmer Niet meer actief

Bekijk bijlage 562658
    Verlovingsring, witgoud met diamant

Bekijk bijlage 562656
    Witgoud met zoetwaterparels met diamant van Tiffany&Co

Verder draag ik vaak een klein armbandje van Ti Sento of m’n Buddha to Buddha (Nathalie)

Qua kettingen draag ik m’n Minitials ketting met de eerste letters van m’n dochters hun namen en m’n Mi Moneda ketting.

Ik heb bij elke geboorte een ring gekregen van m’n vriend, die draag ik ook regelmatig, afwisselend. Als de desbetreffende dochter 18 wordt krijgt ze die ring.

11. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Ik draag standaard mijn trouwring van goud met een briljant er in, gouden ring met een grote briljant er op, wit met geel gouden armband, wit met geel gouden ketting met een briljant in de hanger en ik wissel tussen mijn oorbellen. Momenteel gouden hangers.
    Tijdens speciale gelegenheden draag ik vaak nog wat extra armbanden, maar ik wissel ook gerust af met zilveren sieraden of juist weer met een set van zoutwaterparels.

12. jeshh

jeshh Niet meer actief

Bij de geboorte van ons kindje heb ik een armband laten maken van mijn trouwring en ander goud. Vreselijk blij mee! En ook gelijk het enige wat ik draag, maar eigenlijk alleen bij gelegenheid, is met mijn werk niet handig. Geen foto ivm herkenbaarheid :)

13. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Ik draag mijn trouwring altijd en nog 2 andere ringen. Een armbandje met kinderkopjes eraan. Oorbellen van zinzi en een kettinkje van zinzi. Ik heb ook nog hele zware creolen. Die draag ik niet zo vaak door het gewicht maar ze zijn wel erg mooi. Kopen jullie zelf je sieraden?

14. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.715
    907
    113
    Pandora armband met een paar bedels en een moeder-kind ketting gekregen met de kerst voor de geboorte van ons kindje. Heb er zo snel geen foto van.

15. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Trouwring (goud met steentje)
    Verlovingsring (geel goud /witgoud met steentje)
    Horloge (smartwatch ;):D)
    Oorbellen (Zilveren knopjes)

Ik heb jaren geen oorbellen gedragen. Ivm mijn werk kan dat niet en mijn oudste vond oorbellen erg leuk toen ze klein was.
    Paar maanden geleden een keer oorbellen gedragen maar dat voelde niet prettig. Nu heb ik even knopjes en als ik het weer gewend ben gaat mijn oorbellen doos open :D

Ik heb inmiddels ongeveer 15 paar oorbellen. Veel heeft mij schoonzusje gemaakt, aantal zilveren die ik in het verleden gekregen heb maar de meest dierbare zijn mijn "houten hangers". Gemaakt door mijn schoonvader. Hij had 3 paar gemaakt. 1 voor mijn schoonmoeder, 1 voor mijn schoonzus en 1 voor mij. Inmiddels kan hij geen oorbellen meer maken dus extra speciaal :)

O ja, en ik zou nog weleens een (leren) armband willen hebben. Wel 1 die ik zelf makkelijk om en af kan doen en het liefst ook 's nachts kan dragen.

16. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik heb 2 mooie ringen en 2 armbanden van Swarovski die ik regelmatig draag.

Oorbellen wisselen enorm veel. Niet een bepaald merk.

Heb verder een simpele gouden verlovingsring die ik dagelijks draag. En draag mijn Michael Kors horloge ook dagelijks.

Ik zoek eigenlijk nog een mooie ketting!

https://www.swarovski.com/Mob_NL/en/5032848/product/Stone_Bangle.html

https://www.swarovski.com/Mob_NL/en/5385827/product/Crystaldust_Cuff,_Yellow,_Gold_plating.html

https://www.swarovski.com/Mob_NL/en/5372891/product/Crystaldust_Cross_Ring,_Brown,_Gold_plating.html

1 ring zit niet meer in de collectie maar lijkt hier op maar dan gold plated.
    https://www.swarovski.com/Mob_NL/en/5409183/product/Lollypop_Ring,_Black,_Rose_gold_plating.html

17. Popidepi

Popidepi Bekend lid

25 sep 2017
    672
    791
    93
    Ik draag een minitials ketting met de initialen van mijn vriend.
    Wat op mijn wishlist staat is zo een zelfde ketting maar dan met de initialen van mijn 2 dochters.
    twoinitialnecklace1.png

18. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.229
    28.208
    113
    Een verlovingsring (witgoud met diamant en sapphire)
    Een kettingje (zilver met een hartvormig hangertje met de naam van mijn zoontje erin gegraveerd)
    En een horloge (nepgoud met velvet bandje)

Ik heb 5 oorgaatjes maar draag eigenlijk nooit oorbellen.

19. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.229
    28.208
    113
    Op mijn wishlist :
    Trouwring.

Verder geen idee. Ik ben helemaal niet thuis in sieraden. Ik ken geen merken of designers. Ook heb ik geen idee wat hip is in de sieradenwereld.

20. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Een ketting met de naam van dochter* en mijn trouwring. Verder draag ik eigenlijk nooit sieraden.

Deel Deze Pagina