Sieraden

Discussion in 'De lounge' started by Glimmer, Mar 16, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mam1991

mam1991 VIP lid

Jan 17, 2013
    10,071
    2,096
    113
    Draag dagelijks oorbellen, trouwring en de ketting die ik van mijn man heb gekregen voor mijn verjaardag toen wij echt net samen waren.

2. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik draag geen sieraden, maar heel soms een dunne gouden ring met diamantjes in een 'golfje'.

Oorbellen wissel ik af. Meestal parelknopjes.

3. iMoeder

iMoeder VIP lid

Oct 30, 2015
    5,943
    6,290
    113
    Ik draag nu rosé gouden oorbellen met een zoetwater parel. Voor de rest eigenlijk niks. Ja, mn Apple Watch.

Ik vond sieraden vroeger wel belangrijk. Nu niet zo meer.

4. Kipsate

Kipsate Fanatiek lid

Jul 22, 2015
    1,224
    1,240
    113
    Standaard:
    Trouwring van mijn oma, gekregen toen ik 16 werd. Mijn oma overleed toen ik 12 was, mijn moeder is haar enige dochter en ik haar oudste kleindochter.
    Verlovingsring die ik kreeg toen mijn man mijn hand kwam vragen. Een set van 2 goude ringen met steentjes welke ik van mijn man heb gekregen.

Verder wissel ik tussen:
    Een zilveren armband, gekregen als "pushpresent" na geboorte van 2de zoon (pushpresent bij de eerste was een tas). Een set van 3 gouden armbandjes met steentjes draag ik alleen bij feestelijke gelegenheden. Een gouden armband gekregen van schoonmoeder draag ik vaak in combinatie met m'n gouden horloge.

Ligt ook een beetje aan mijn outfit of ik voor goud of zilver kies die dag.

Oorbellen draag ik bijna nooit, soms knopjes maar ik verlies oorbellen heel snel op de 1 of andere manier :rolleyes:. Daarnaast draag ik ook een hoofddoek dus die oorbellen zouden ook niet voor anderen te zien zijn :p

5. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik draag elke dag 1 van deze ringen en horloges. Dit zijn echt mijn vaste items. Verder heb ik altijd simpele oorknopjes in met een diamantje. Op mijn wishlist staat nog een parels set met rosegoud (ketting/armband/oorknopjes). Ook had ik een paar jaar geleden bij de primark een hele mooie choker gekocht. Ik vond hem zo ontzettend mooi dat ik hem wil laten na maken bij een goudsmid.

6. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

Mar 26, 2015
    11,867
    5,105
    113
    Ik draag bijna altijd dezelfde sieraden. Dit zijn een buddha to buddha armband en ring. Daarnaast mijn trouwring. En simpele diamant knopjes oorbellen.
    En af en toe draag ik een ketting van minitials met de initialen van de kinderen.

7. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,047
    17,015
    113
    #27 Sado, Mar 17, 2018
    Last edited: Mar 17, 2018
    Mijn trouwring (simpele, dunne geelgouden band) heb ik altijd om, gaat nooit af.

Verder draag ik weleens (maar eigenlijk niet vaak genoeg):
    Mijn verlovingsring (vierkante diamant op een witgouden band)
    Mijn “hoera-je-hebt-je-eerste-kind-gekregen-ring” die ik van mijn ouders gekregen heb vorig jaar :p (familietraditie, kleine diamant op een geelgouden band)
    Mijn Pandora armband (volledig zilver, aantal bedels met een beetje goud)
    Mijn Tiffany&Co armband (Zilver en met het “please return to...” hart)

Qua oorbellen ben ik heel saai, draag alleen knopjes. Heb een aantal parels (wit, roze en grijs) en simpele gouden knopjes.

Een horloge draag ik niet, vind ik vervelend zitten :p

8. Iertje81

Iertje81 VIP lid

Dec 31, 2015
    17,947
    33,614
    113
    Ik draag vier dunne zilveren armbandjes die je normaal om je pols draagt (die zo lekker rinkelen weet je wel). Ik schuif ze echter door tot net over m’n elleboog. Heb hele dunne armen. Staat geinig en iedereen vindt het leuk of zegt het niet vaak gezien te hebben. Wel zo’n clip om je bovenarm maar niet op deze manier.
    Verder om elke ringvinger een door mijn man gekregen ring, horloge, in elk oor een zilveren knopje dat je ziet schitteren en in elk oor een grote dunne ring. Had om m’n pols zonder horloge ook nog een slavenarmband maar helaas verloren.

9. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    4,279
    1,418
    113
    Female
    consulent Wonen
    Hengelo
    Deze ring heb ik vorig gekregen van mijn vriend, op de bovenste rand staan de namen van mijn kinderen gegraveerd.

Attached Files:

10. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    4,279
    1,418
    113
    Female
    consulent Wonen
    Hengelo
    Wat mooi zijn die sieraden van Buddha to Buddha, ik weet nooit wat ik voor mijn verjaardag moet vragen, nu dus wel :thumup:

11. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    4,279
    1,418
    113
    Female
    consulent Wonen
    Hengelo
    En ik draag een Michael Kors horloge

12. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    4,279
    1,418
    113
    Female
    consulent Wonen
    Hengelo
    Oeps, foto vergeten

Attached Files:

13. Koon

Koon Niet meer actief

Ik heb een zilveren set: horloge van Rosefield, armband en ring van Buddha to Buddha, verschillende oorbellen van Anna Nina.
    Een rose gouden set: horloge van DNKY, armband van Supertrash en merkloze oorbellen (staafjes).

Daarnaast nog een zwart horloge van Rosefield, een wit gouden minitials ketting, een zilveren ring van Ti Sento met steen, en aantal armdbandjes om af te wisselen van Melz, Barong Barong en merkloos.

14. Deedee91

Deedee91 VIP lid

Jun 10, 2015
    13,630
    5,657
    113
    Een ketting met een hanger ter nagedachte aan mijn vader. En een zilveren ring die ik sinds 2007 heb begin van onze relatie. Straks in augustus een trouwring, waarschijnlijk witgoud met een steentje:)

15. Ballon

Ballon Niet meer actief

Horloge van Rosefield met gerafeerde zilveren armbanden met de tekst; kun je blijven zoals je bent, zo precies als dit moment. 3 ringen van Melano. Ik heb oorbelletjes van Karma ( van die streepjes zeg maar ) daar heb ik ook de ketting van. Aan mijn andere hand zit een ring die ik zo'n 7 jaar terug van mijn vriend heb gekregen. Ik wil nog graag een set van Buddah :)

Ik heb trouwens ook nog veel armbandjes van Biba. Deze draag ik ook veel samen met mijn horloge ( ook nog eentje van Guess met grove schakels )

16. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

De enige armband die ik dagelijks draag. Verlovingsring en trouwring pas ik niet meer sinds de zwangerschap. Na 8x gaatjes prikken heb ik oorbellen opgegeven. Horloge vergeet ik regelmatig. 15212719057401261040167.jpg

17. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,047
    17,015
    113
    Zonde! Kun je ze niet laten vermaken? Ik ben onwijs veel afgevallen in m’n eerste zwangerschap waardoor m’n trouw- en verlovingsring véél te groot waren geworden. Zijn beide kleiner gemaakt waardoor ik ze weer pas :)

18. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Weet niet waar je woont, maar zit een hele goede in vlaardingen

19. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Ja heel zonde. Ze gaan wel weer passen hoor, als ik eindelijk eens de knop tot afvallen weet te vinden ;)

20. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Ik draag altijd, elke dag een armbandje met initialen van mijn kinderen van www.zilverenzoet.nl

Standaard mijn trouwring (witgoud met 3 diamantjes)

Een zilveren ring van Swarovski van een hele goede vriendin gehad

Een zilveren ring van beste vriendin gehad

Zilveren oorbellen van of esprit of Ti sento dat wissel ik af.

En af en toe een zilveren set (ketting, armband en oorbellen) van Swarovski en mijn verlovingsring witgoud met diamant

Share This Page