Word net gebeld. Door stiefpa. Moeder in het ziekenhuis.

Discussion in 'De lounge' started by knap, Jan 28, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. knap

knap Niet meer actief

Net belde mijn stiefvader. Van je moeder ligt in het ziekenhuis. Denk he:( zaterdag was er nog niks ja ze was wat verkouden. Ligt ze nu met een long ontsteking in het ziekenhuis morgen hoor ik meer.
    Voor het eerst dat mijn moeder wat mankeert en moet zeggen je schrikt je toch rot.
    Moest het even kwijt:(

2. Edge

Edge Fanatiek lid

Mar 30, 2009
    4,833
    478
    83
    Female
    Haarlemmermeer
    Oh! Dat is niet fijn!
    Heel veel sterkte voor je moeder!

3. Agter

Agter Fanatiek lid

May 3, 2012
    2,266
    0
    0
    In een huis
    Sterkte, hoop dat ze er snel weer bovenop komt.

4. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Beterschap met je moeder!
    Idd geen leuk nieuws zeg!

5. knap

knap Niet meer actief

Ja hoop ik ook. Het is toch me moedertje ze mankeert nooit iets ja verkouden. Zo gek. Mijn sterke mama. :(:(

Mijn oudste weet het net die schrok ook die kon niet slapen vond zo rot om hem terug naar bed te sturen maar hij heeft morgen toetsen op school.

Wat moet ik morgen tegen mijn kleine meid zeggen ze is stapel gek op oma en oma op haar ze is de laatste kleinkind beetje haar oogappeltje twee handen op een buik die twee.:(

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

he wat akelig, veel beterschap, hopelijk knapt ze snel op.

Ja en wat betreft je kindje, denk ik dat je toch het beste eerlijk moet zijn. Zeggen dat oma in het ziekenhuis ligt, dat ze daar het beste af is en dat ze waarschijnlijk snel weer opknapt. en natuurlijk een mooie tekening voor oma laten maken. Veel sterkte, zoiets is nooit leuk, maar ik denk dat jouw moeder van de leeftijd is van die van mij (jij bent mijn leeftijd) en dan gebeuren zulke dingen nu eenmaal sneller.

7. knap

knap Niet meer actief

Denk nog een jonge mama te hebben ze is net 60.

Maar je hebt gelijk zal het op een rustige manier zeggen en als ze wat op geknapt is langs gaan met haar. Stiefpa wil de kleine niet er bij hebben en morgen gaat ze niet naar het kdv dus moet ik wachten of Lat langs komt zo dat ik even alleen naar me moeder kan. En met de oudste.

8. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Ach bah! Rot nieuws. Veel beterschap.

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dat valt zeker mee, de mijne wordt dit jaar 70, dus ik schatte jouw moeder ook die leeftijd, sorry :)

Ik kan me jouw stiefvader wel voorstellen, kleintjes kunnen drukker zijn. Aan de andere kant is het voor je kindje ook wel (misschien) goed om oma te zien, omdat jij je zorgen maakt om je moeder, dat je kindje weet en zelf ziet dat het wel meevalt. Moeilijk zulke dingen hoor, Ik heb dat met mijn vader, die is ongeneeslijk ziek en mijn oudste weet dat (16) en weet ook dat het erfelijk is, maar mijn kleine meisje van bijna 3 kan ik het natuurlijk niet uitleggen nog, terwijl ze wel ziet dat opa "anders" doet als zou moeten, want dat snapt ze dan weer wel (op die leeftijd!!!)

10. Senais

Senais Fanatiek lid

Jul 27, 2008
    3,089
    0
    0
    He bah zeg. Beter en sterkte meis.

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Wat naar zeg! Hoop dat ze heel snel weer de oude is.
    Sterkte!

12. knap

knap Niet meer actief

Ik ga maar proberen te slapen bedankt alvast dame.s.

:(

13. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    He bah wat een rotnieuws. Hopelijk is je moeder snel opgeknapt!

14. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    Mijn moeder ( 47) is vorig jaar opgenomen met een longontstekking. Was erg naar om te zien. Ze zei op den duur dat ze het niet meer trok en liever dood was. Uiteindelijk met pretnison en verschillende stootkeurtjes is ze er weer redelijk boven op gekomen. Wel nog steeds elke dag 2 puffers gebruiken :( en daar komt ze waarschijnlijk niet meer vanaf. Mijn moeders heeft een slechte gezondheid dus kwa leeftijd is haar lichaam een stuk ouder.

Beterschap voor je moeder, ben vooral eerlijk tegen de kinderen. Ik had een prente boekje gehaald over een opname in het ziekenhuis. Ik heb er ook een paar keer ingelegen dus mijn kinderen hebben wel ervaring met het ziekenhuis helaas.

15. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Sterkte en hopelijk knapt ze gauw op.

16. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Wat een rotnieuws zeg! Heel veel beterschap voor je moeder!

17. knap

knap Niet meer actief

Dank je wel allemaal.

En rot nacht gehad liggen woelen je kent het wel. Misschien past zo mijn vader en stiefma even op kan ik even gaan kijken hoe het met haar is. Even laten zien dat ik aan haar denk en een knuffel geven.

Winny bedankt voor je verhaal. Ik ging er gelijk al van uit dat als je een long ontsteking hebt je niet zo maar op genomen woord dus dat het een lastige long ontsteking of zo is. Maar dat kan ik pas weten als ik ze even ziet ect ect.

De kleine hoorde net van o komt opa zo oppassen ja misschien toen heb ik het haar verteld en geknuffeld ze snapt er niks van idd wel even geknuffeld met mij daarna heb ik er even een snoepje gegeven ja lekker verantwoordelijk op de vroege morgen. maar ze is nog te klein om het te beseffen.

18. Linda27

Linda27 Actief lid

May 29, 2008
    420
    0
    0
    doktersassistente
    Randstad
    Beterschap met je moeder. Hopelijk is ze snel weer beter

19. Kyra73

Kyra73 Niet meer actief

Oh bah dat is geen leuk nieuws. Beterschap voor haar gewenst.

20. Channes

Channes Fanatiek lid

Jul 24, 2008
    3,170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Beterschap voor je mams.

Share This Page